~15~ 2/2

1.1K 36 4
                                    

Anne en ik zijn nog steeds op..oeps. Het is nu half drie nachts en we kijken avatar, hoe ironisch! Avatar maakt van lucht een bol en begint er mee te reiden. 'Oeh! Kun jij dat ook?' Vraagt ze me nieuwsgierig. Ik haal me schouders op. 'Heb werkelijk waar geen idee.' Ik moet lachen bij het idee dat ik dat werkelijk doe. Er komt ineens een grom van buiten. We schrikken beide om en kijken beide te gelijk naar de raam. We kijken recht in twee paar rode ogen. Van schrik laat ik mijn tanden zien en begin dreigend terug te grommen. Voor ik het weet zijn de ogen weg.  Anne begint te flippen en scheld de wolf helemaal uit. Ik sta op en kijk uit het raam. Ik zie de wolf weg rennen, dieper de bos in. Kon ik maar transformeren, dan had ik achter de wolf aan kunnen rennen. Ook al kan ik sneller rennen dan een normale mens, kan ik nooit sneller rennen dan een volgroeide wolf. Ik kijk naar Anne die achter me staat en geeft me een blik en ik weet gelijk wat ze bedoelt. Ik knik. Dat was hoog waarschijnlijk  Jayden. Dan dringt er iets tot me door en begin luid te slikken. Ik ga geschrokken met mijn hand naar mijn mond. Ze kijkt me vragend aan wanneer ik heen en weer loop en alleen maar nee mompelt. Ik draai me om naar Anne. 'Straks heeft hij ons nog gehoord toen we het over mijn krachten hadden!' Ze schrikt en gaat ook met haar hand naar haar mond. 'Wat zou dat dan betekenen?' Vraagt ze twijfelend. Ik kijk haar verdrietig aan. 'Dat hij hoog waarschijnlijk alles zou doen om mij te claimen als mate en strijder om zoveel mogelijk landen te veroveren.' Mompel ik terwijl mijn ogen vochtig beginnen te worden. Ze houd me vast bij mijn schouders. 'Iemand als zo een eavel spirit zou nooit een mate kunnen hebben, hij is te slecht en ik weet zeker dat de maangodin vind dat je beter verdient.' Dan knuffelt ze me stevig na die woorden. 'Ik hoop het.' Mompel ik.

---

You like it? 💕

the evil SpiritWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu