Bölüm 14

3 2 0
                                    



Dudaklarıma yaklaşıyordu git gide.Napacağım?Nasıl kurtulacağım? Ben Ahmet'in gittiğine emin olmak için arkaya baktığımda birden dudaklarımda baskı hissettim.Höst.Bu mal beni öpüyor?Şaşkınlıktan kendime gelip onu ittiğimde ilk izin vermedi.Sonra biraz daha sert ittiğimde geri çekildi ''Ne yapıyorsun sen ya?'' Mert gözlerini kırpıştırıp ''Sende benden hoşlandığını söylemek için çekmedin mi beni buraya?'' Sinirle ellerimi yumruk yaparken ''Hayır seni kibar bir şekilde reddedecektim.'' Sinirle bakarak ''Bir daha etrafımda görmeyeceğim seni.Anladın mı seni geri zekalı?'' Hemen okuldan çıkarken dudaklarımı siliyordum.Oruspu çocuğu.Ben o dudaklarla Anıl'ı öpmenin hayalini kurarken sen kimsin?Okuldan hızlıca çıkarken kapıda Ahmet'i gördüm ''Ha nihayet.'' Okulun kapısını kapatıp hızlıca yürümeye başladım ''Ne dedin Mert'e?'' Ellerimi yumruk yaparak ''Reddettim.'' Ahmet yanıma yetişince şüpheyle bakarak ''O yüzden mi sinirlisin?'' Gözlerimi sinirle yumup ''Öpmeye kalktı beni o oç.'' Mert şaşkınlıkla bakarken ''Oha öptü mü?'' ''Evet ama hemen ittim.Geldim.'' Ahmet ''Neyse boş ver Mert'i.Bende pek sevmem.Ama arkam sağlam olsun diye kanka ayağına yatıyorum.Gel şu kafeye gidelim.Yarın ki sürprizi hazırlayalım.'' Ahmet'in dediklerine gülüp kafeye girdik.Kahve sipariş ederken Ahmet çantasındaki bilgisayarı çıkartıktan sonra bana göz atıp ''Anıl'ı seviyorsun dimi?'' İçtiğim kahveyi püskürtürken şaşkınlıkla baktım ''Hayır.Ne alakası var.'' Ahmet gülüp ''O kızdan bu kadar nefret etmenin başka bir açıklaması olamazdı.Ve Anıl'a olan bakışların her şeyi ele veriyor.'' Suratımı asıp ''Çok mu belli ediyorum.'' Ahmet bilmiş bir tavırla ''Evet'' derken Anıl'da anlamış mıdır diye düşünmeye başladım ''Sen bu fotoğrafı nereden buldun?Ve başka bir kanıt elinde var mı?Fotoshop diyebilirler.'' Telefonumdaki videoyu açarken ''Anıl'la yiyişirken gördüm onları.Anıl gittikten sonra kız cebinden bu fotoğrafı düşürdü.'' Videoyu açtığımda Ahmet sinsice sırıtıp ''Kız Dilge ne fenasın sen.Çabuk videoyu bana yolla ve sil o videoyu.Başka biri yakalarsa biteriz.'' Ahmet'e videoyu gönderdikten sonra sildim.Ahmet ise gülerek ''İlk önce fotoğraf çıkacak.O fotoğraf çıktıktan sonra ise videoyu oynatacağım.'' Arkama yaslanıp klavye sesine alışmaya çalıştım.Telefonuma baktığımda Mert'den mesajlar olduğunu gördüm.

''Okula gelsene Dilge basketbol oynarız.'' 

Bu mesajı önceden atmıştı.

''Dilge bak gerçekten seni seviyorum.Ben kendimi tutamadım işte.Birden öptüm kusura bakma.''

''Dilge..''

''Dilge cevap ver.''

Ay hoşt ulan.Asya'ya mesaj atıp Anıl'ın nerede olduğunu sordum.Eve demin gelmiş.Ders çalışıyormuş.Nereye gitti bu gavat.Kesin yine yiyişmeye gitmişlerdir.Oruspu şeytan.Ahmet klavyede bir tuşa hızlıca basıp ''Bitti.'' derken rahatladım.Saat 6 olmuştu.Abimden önce evde olmam lazımdı.Ayağa kalkarken ''Benim gitmem lazım.Abimden önce evde olmazsam ahiret sorgusuna çeker beni.'' Ahmet arkasına keyifle yaslanırken ''Merak etme yarından sonra Anıl boşta olacak.'' Samimiyetsiz gülüşümü atıp kafeden çıktım.Kulaklığımı takıp yürümeye başladım.Eve geldiğimde anneme yemekte yardım etmeye başladım.Bir kaç saat sonra da abim ve babam gelince yemek yedik.Sonra ise yarın okul var diye geç olmadan yatağıma girdim.

Bugün büyük gün.Komşularr uyanınn!! Abim bugün okula bırakacaktı.Çanta götürmeye gerek yoktu zaten.Abim okulun önüne geldiğinde arabadan inip okula girmeye başladım.Giriş kapısındaki Ali beni görünce gülümsedi.Yanına gidince ''Ayol Dilge bak seni taa buralarda bekliyorum.Diğer hayırsızlar ise konferans salonunda.'' Gülüp ''Ben konferans salonunu bilmediğim için göndermediler seni.'' Ali gülerken ''Ne alakası var kızım.Hiçte bile hıh.'' Tripli gibi önden ilerledi.Aşağı kata indik.Okulun yarısı gelmişti.Ufuk ve Asya'nın yanına gittim.Ön koltukta ise Anıl ve o oruspu kız vardı.Asya'nın yanına oturduğumda Ali de yanıma oturdu.Anıl arkasını dönüp bana bir bakış atarken bakışlarımı çevirdim.Kız Anıl'ın koluna yapışmıştı.Bu sıcakta terlemiyorlar mıydı? Iy iğrençler.Telefonuma mesaj gelmesiyle onlardan gözümü çektim.Ahmet mesaj atmıştı.

GERÇEK GİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin