Hüzün

69 5 0
                                    

Uğultular geliyordu  uzaktan ama gözlerimi açamıyordum sanki üstümde bir kamyon geçmiş gibi hissediyordum .

Bir kez daha denedim ve gözlerimi açtım gördüğüm beyaz ışık yüzünden gözlerimi birkaç defa kıprıştırdım, gözlerim ışığa alışınca etrafıma baktım.

Bir odada yatakta yatıyodum  büyük bir ihtimalle hasta odallarından birindeydim şu an , yataktan doğruldum oturur pozisyon aldım , kolumda bi serum vardı elimi kafama götürdüğüm an hızla çektim çok acıyodu dokunamıyordum bile .

Üçten fazla dikişim olduğu kesindi manyak herif ! Ben nişanlısını hayata geri döndürüyüm.  O , benim kafamı yarsın oh ne ala !

Kapım sert bi şekilde açıldı Mert'in ve Fundanın sesleri odaya doldu .

" Sen o pezeveği öldürmediğime dua et ! Hayvan herif bir savurmayla kızı ne hala getirdi ya !  Sebebi de nişanlısına müdahale etti diye inanmıyormuş kız doktor yani ne bekliyor ? "  diyerek daha doğrusu kükreyerek içeri girdi .

Gözlerimi açıp kapadım ve baş ağrısından yüzümü ekşittim .

" Zaten başımda filler horon tepiyor sen bari bağırma Mert ! " Dedim

Mert benim sesimi duyunca Fundadan bana doğru döndü ve iki adımda yanımda biterek bana sımsıkı sarıldı.

" Kızım öldüm ya !  Beş dakika yanlız bıraksam seni aksiyonlara doymuyorsun teyze kızı " dedi kollarını geri çekip .

" Yaa ne demezsin ne action ne action " diyerek elimi salladım bir andan da gülümseyerek.

" İyisin demi baş ağrın var mı ? Diye sordu.

" Filler horona kalktılar başımda "
gülümsedim Funda yanıma gelip elimi tuttu

" İyi baksana gülüyor bile " diye ekledi.

" Aynen bayıldıktan sonra olan olayları da duyduğunda eminim bu şekilde gülecektir. " dedi Mert  Fundaya bakarak.


" Niye öyle dedin , teyze oğlu şimdi ? " diyerek Mert'e ne oluyor  bakış attım.

" Seni stajdan atmayı düşünüyorlar " diyerek tek nefeste söyledi.

" Ne yapmayı düşünüyorlar ne yapmayı ? " Elimle kendimi gösterdim " Beni ?" Mert kafa salladı " Sebep" Funda elimi  tekrardan tutunca bakışlarım ona çevrildi.

" Şimdi şöyle ki Edmir hoca sen  odaya girmeden 1 saat önce odadan çıkmış ve kızın durumu stabilmiş çıktıktan sonra odaya sen giriyorsun ama şansına oradaki kimse ne ses duyuyor birşey yaptığından şüpheleniyorlar ."

" Ne alaka ya ! Bunlar şaka mı gerçekten ?  Kız sonuçta yoğun bakımda ve durumu değişkenlik gösterebiliyor ben ne yapabilirim ki !  Ona derdim ne olabilir " diyerek sinirli bir şekilde konuşmaya devam ediyordum .

"  Eee güvenlik kameraları çalışmıyor mu ? " diye sordum.

" Servis dışı " dedi Mert

" Gerçekten mi bunlar oluyor mu şu an ? " .Ellerimi başımın arasına koydum hayatta daha  ne kadar saçmalık ile karşılaşırım diyorum her seferinden bir yenisi çıkıyor aferim Asude gerçekten Mert haklı bence de ayaklı bela çekerim.


" Sevil hoca ne diyor peki , başhekim onlarda oradaydı sonuçta onlarda mı beni suçluyor ? "

" Hayır tabi ki de ama  biliyosun başhekim Selim Edmir'in abisi ."
Kafam olayları algılamakta zorluk çekiyordu.

Umudun Öteki YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin