Marinette:
Je nedeľa. Práve som si dopripravovala veci do školy. Je 14:30. Dnes príde Chat a na to sa veľmi teším. ,,Mari, čo to malo včera znamenať?" Začujem smiech malej potvorky. ,,Tikky, ako to vieš?" Vystrašene pozriem na ňu a vražedným pohľadom ju prepychávam. Onedlho mi to dôjde.,,Že ty si špehovala?!" Skríknem a začnem ju naháňať po celej izbe. ,,Musela som." Tikky so smiechom prelietava naokolo. ,,Mari, je všetko v poriadku?!" Odrazu zakričí mamka z kuchyne. ,,Áno mami, len mi volá Alya!" Zakričím naspäť a počujem zatváranie dverí smerom do pekárne. Je 15:17. Už nech je tu...
Adrien/Chat Noir:
Dnes idem navštíviť moju princeznú. Je 18:30. Pôjdem z domu ako včera a pomali prídem k nej. Ešte sa pripravím. ,,Adrien, tu máš tie objednané kvety. Modré nezábudky a ružové ruže." Zaznie Nathalie a vo dverách mi podá kvety.,,Ďakujem Nathalie." Usmejem sa na ňu. Ona len tak trošičku a hneď aj odišla. Myslela si, že to neuvidím, ale ja som to videl. Môj úsmev bol väčší keď som vložil kvety do vázy a spokojne sa vybral dokončiť úlohy do školy. Nastal ten čas a ja som vyrazil s kvetmi a nevedel sa dočkať kedy ju uvidím.
Marinette:
Je večer. Rozhodla som sa, že zatiaľ pripravím horúcu čokoládu. Keď som ju priniesla, tak som začala trhať plagáty toho nemenovaného. Nejako som sa dopracovala aj k spevu. Začala som si spievať pesničku, ktorú určite všetci poznáte. Ktorá mi ide stále v hlave.,,Miraculous! Simply the best, up to the test when things go wrong. Miraculous the luckiest, the power of love always so strong." ,,I'm a cat." Otočím sa na mužský hlas za mnou a on s úsmevom pokračuje. ,,Too chilling out, but in the night." Podíde bližšie, chytí ma za ruku a pozrie mi do očí. ,,She's all I think about." Dospieva a spoza chrbta mi dá kvety do ruky.
Chat Noir:
Keď som prišiel k nej, tak som začul krásny spev. Vkročím dnu a tam princezná trhá moje-teda Adrienove plagáty zo steny a spieva si tu známu pesničku. Nedalo mi to a pridám sa. ,,I'm a cat." Otočí sa a ja s vtipným úsmevom pokračujem. ,,Too chilling out, but in the night." Pomalí prídem bližšie k nej, chytím ju za ruku a pozriem jej do očí. ,,She's all I think about." Dospievam a do rúk jej vložím kyticu kvetov.Keby ste ju videli. Červenala sa od ucha k uchu. Kvety položila na stôl a vrátila sa späť ku mne. Stále bola červená s ľahkým úsmevom. Ja som sa tiež usmieval a potom to prišlo... To, čo nám zmenilo život...
------------------------------------------------------
Čo im mohlo zmeniť život? Píšte do komentárov!👇🏻 Som zvedavá čo mi tam napíšete.😆
Kto nedal hviezdičku, ŠVIHNITE JU TAM! ⭐ Pac! 👏🏻~Bad_GirlyM~
YOU ARE READING
Marichat
FanfictionMarinette: Študentka strednej školy, ktorá je tajné zamilovaná do slávneho modela Adriena Agresta. On to jedného dňa prehnal slovami a Marinette stratila o neho záujem. Potom je tu Adrien: Syn bohatého návrhára Gabriela Agresta. Milujúci, ale teraz...