Asta chiar se întâmplă?

630 19 0
                                    

Era Selly. Oare ce voia?
S (selly): -Hey. Cum te numesti?
E: -Bianca.
S: -Ăm.. păi.. dupa Meet ai vrea să iesim la un suc?
A: -Vorbesti serios? NORMAL
S: -Atunci ne vedem in spatele scenei după terminarea Meet-ului.
A: -Desigur.
M-am dus direct la Andra pentru a-i povestii cele intamplate. Era la Max, ii cerea un autograf.
E: -Andra, nu pot sa cred ce s-a întâmplat, cred c-o sa lesin.
A: -Doamne, mai usor. Respira. Ce s-a întâmplat de esti asa fericita?
E: -Selly vrea sa iesim la un suc.
A: -Du-te bă. Pe bune?
E: -Pe bune fă. Te duci singura acasă.
A: -Deci nu cred. Sa-mi trimiti poze:))
E: -Normal.

BIANCA POV
Încă nu pot sa cred. Selly m-a invitat fix pe mine din toată multimea de fane. Mereu mi-am dorit sa-l cunosc si acum se va întâmpla. Am emotii.

După ce se termină Meet-ul, m-am dus in spatele scenei, asa cum mi-a zis Selly. Era deja acolo.
S: -Hey, Bianca, mergem?
E: -Sigur.
Am ajuns. Ne asezam la o masă din coltul restaurantului.
S: -Ce ai vrea sa manânci?
E: -Credeam ca la mergem  suc si nu prea am bani la mine. Dacă stiam ma duceam sa imi aduc.
S: -Cine a zis ca plătesti tu?:) Acum alege ceva din meniu si o sa chem chelnerul.
E: -Daca zici tu
Bun deci amândoi am comandat. Acum stau si ma uit la Selly, Doamne, e asa dragut.
E: -Ăm.. Selly, cat mai stai in Bucuresti?
S: -Poti sa imi spui Andrei. Cred ca mai stau 3 zile. Tu esti de aici?
E: -Da.. dar eu si prietena mea am vrut sa ne mutăm la liceul din Craiova. Plănuiam asta de mult timp.
S: -E perfect. Poate nimerim in aceeasi clasa, cine stie.
E: -La asta mă gândeam si eu.
După ce am mâncat, Selly, scuze, Andrei, a vrut sa ne plimbam prin parc.
S: -Uite, eu trebuie sa plec, ne mai vedem. Si mi-a lăsat o foita. Era numărul lui. Nu creeddd. M-am dus direct acasa si i-am dat mesaj.
E: -Hey, sunt Bianca.
S: -Heeyy. Mâine vrei sa iesim?
E: -Sigur
Si am tot iesit până când a trebuit sa plece. Eu si Andra ne-am gândit să plecam si noi cu el. Am închiriat un apartament în Craiova.
Ne-am urcat in tren. Am călătorit cu Selly, desigur.
Ajunsi in Craiova, dupa ore bine de mers cu trenul, Selly a vrut sa ne conduca pana la apartamentul nostru.
E: -Aici e.
S: -Eu stau in apartamenrul de vizavi, spuse el cu un zâmbet larg pe fata.
A: -Deci stăm vizavi de Selly? Asta e cea mai tare zi ever!

Totul Se Intampla Asa Repede  (Selly) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum