2.Idem na sastanaka

15 2 0
                                    

Zvrrrr...!!! A ugasi se više! Ne mogu da verujem da sam navila alarm i u subotu. BOŽE! Ustala sam i pogledala sam u telefon, visila sam na instagramu,fejzbuku,snepčetu lajkovala neke slike i onda mi na messenger stiže poruka, od Nikolasa "važi li dogovor za danas" N:"Da naravno "odgovorila sam . Okej moram poceti da razmisljam sta da obucem. Da li da obučem ove farmerke i ovu maicu ili ove trenerke?Kad sam malo promislila pomislila sam da je bolje da obučem haljinu ipak idem na sastanak. Da obučem roze haljinu sa sivim prugama ili plavu i kožnu jaknu? Logično plavu i kožnu jaknu. Eto to sam rešila ,do tada idem u kupatilo da se sredim i obavim ličnu higijenu.Onda sam sišla sa stepenica u kujnu i povikala : "MAMA ja sam gladan " . Mama je izašla iz dnevne sobe i rekla da imam plazmu i mleko ili pahuljice i cokoladno mleko . Uzela sam plazmu i mleko i doruckovala sam. Sad je vreme da odaberem frizuru i šminku. Kada sam se obukla, uzela sam četke u ruke i prošla po mojoj smedjoj mekano kosi oko 10 puta i rešila da pustim kosu, od šminke sam stavila samo masakru na trepavice i to je to spremna sam. Pogledala sam u šta i videla da je vreme da dodje. Posle nekoliko minuta tata ne ja pozvao i rekao da su došli po mene .Strcala sam niz stepenice obula se i izasla. Napolju me je čekao crni automobil sa vozačem i Nikolasem na zadnjem sedištu.
Ni: Ajde udju
N: Evo,gde idemo
Ni:Videćeš
Bilo mi je malo čudno što mi nije rekao gde idemo ,ali nadala sam se da je sve u redu.

OdlukaWhere stories live. Discover now