უსახელო ნაბიჭვრები p.2

188 11 0
                                    

   ჩანიოლი მის ტუჩებს დაეწაფა . სალი ცდილობდა მისი მკლავებიდან განთავისუფლებას , თუმცა გონებაში გაჰკრა იმ აზრმა , რომ სულაც არ უნდოდა წინააღმდეგობის გაწევა .
ხელები ჩანიოლის მკლავებს მოხვია . ხელი მაისურის ქვეშ შეუცურა . ბიჭი არ ელოდა ამას და სიამოვნებისგან ამოიკვნესა .  ბიჭმა მაისური გაიხადა , შემდეგ შარვალი და სრულიად შიშველი ეხებოდა სალის სხეულს .  მაისური აუწია და ჭიპზე აკოცა სალის .
ორივენი შიშვლები იყვნენ , მათი სხეულები ჰარმონიულად ერწყმოდა ერთმანეთს , ჩანიოლის აგზნებამ პიკს მიაღწია და პირველად შეიგრძნო სალის სხეული . ტკივილისგან სალის თვალებზე ცრემლი ჩამოუგორდა .  კოცნით მოაშორა მის თვალებს ცრემლები ჩანიოლმა . ტკივილი მალევე შეცვალა სიამოვნებამ და ორივენი მხურვალედ კოცნიდნენ ერთმანეთს , სალიმ მას ფეხები მჭიდროდ შემოხვია წელზე და უფრო ძლიერად იგრძნო ჩანიოლის სხეული .  გოგონას თვალები დაეხუჭა და ბიჭის ზურგს ეფერებოდა .  ძლიერ ბიძგებზე გადავიდა ბიჭი და სუნთქვაც გაუხშირდა .
-გთხოვ თვალები გაახილე სალი . ხმის კანკალით წარმოთქვა ჩანიოლმა  და გაუღიმა .  
სალიმ იმ წამს იგრძნო ის რაც არასოდეს განუცდია , მთელი სხეულით , კუნთები უკანკალებდა განსაკუთრებით მუცლის და თეძოების , მთელს სხეულზე სიამოვნების ცეცხლი ეკიდა , ჩანიოლის ძლიერი სუნთქვა , რომელიც სახეზე ელამურებოდა , სურვილს აღუძრავდა , რომ ეს აღარასოდეს დამთავრევულიყო . 
  ნელ-ნელა ეს ყველაფერი შეწყდა , სხეული ორივეს მოუდუნდა , . ჩანიოლმა თავი მის მკერდზე დადო , გოგონა კი თმებზე ეფერებოდა . 
მათი ოთახის კარები გაიღო და ერთი ბიჭი შემოვიდა .
-ახლა ჩემი წასვლის დრო არის .
-ჩანიოლ . გულდაწყვეტილმა უთხრა სალიმ .
ტანზე აბრეშუმის ადიელა გადააფარა და ოთახიდან გავიდა ჩანიოლი .
-ლეი აქ რა გინდა ?
-ნუ ღელავ არაფერს არ ვაპირებ , უბრალოდ მინდოდა ჩაგხუტებოდი . კვლავ გამოესახა სახეზე ,,ანგელოზისებრი '' ღიმილი .
-აუცილებელია სრულიად შიშველი მომიწვე გვერდით ?
-კი, ნუთუ საერთოდ არ მოგწონს ჩემი სხეული ?
ადიელა გადაწია და სალის სხეულს მეკრო , თავზე ნაზად მოეფერა , თვალებში ჩახედა .
-ტკბილად დაიძინე პატარავ .
სალიმ მას მკერდზე შეეხო , იგრძნო როგორ როგორ გაუხშირდა სუნთქვა ლეის . ამ წამს ყველაზე დაცულად გრძნობდა თავს .
-შენი სურნელი ...
-არ მოგწონს ? შეწუხებულმა ჰკითხა ლეიმ .
-ის გამაგიჯებელია , მიყვარს შენი სურნელი .
-მე კიდევ , შენ მიყვარხარ სალი .

უსახელო ნაბიჭვრებიWhere stories live. Discover now