Adı gibi kendide çok karmaşık. işin içine girdiğinde çıkamıyorsun. Bence hiç denememelisin. Ben bu hataya düşmüştüm, ama sen düşmeyeceksin. Sen güçlü birisin. Bu dönemleri iyi bilirim, yediğin yemek, içtiğin su her şey anlamsız geliyor sana. Yaptığın tek şey var oda düşünmek oluyor. Emin ol ki kurtulamıyorsun bu illetten. Sanki sigara gibi. Boş ver be kardeşim. Hayatımız sigara gibi olmuş. Biz ise bir saman kağıdıyız. Yıprandığımız yerden yakmaya başlıyorlar öyle dimi. Çaresiz hissediyorsun her gece. Yanında kimse olmuyor. Bunun kurtuluşu yok. düşünerek kurtulabileceğini sanıyorsun. fakat, seni buna sürükleyen şey düşünmek oluyor. Bırak boş ver sen hiç bir şey sen kadar önemli değil, zaten bu satırları okuyorsan benim için önemlisin demektir. Ben hayatımı kimseye anlatamamıştım. Her gece delilerce ağlıyordum. ertesi gün gözlerim kıp kırmızı oluyordum. Her sabah uyanıyordum, geceleri uyanmamak için yattığımı bilmez kimse. Her şey sınırına kadar güzeldir. Sınırı aştığında iş kötüye sarıyor. Ben bu dönemlerimde bir kızı görmüştüm. Aşık olmuştum, tek çıkış yolum o olarak görüyordum. Ama değilmiş be kardeş. Öldük mü ? ölmedik, ölmeyiz de. Her insan farklı sebeplerden girer depresyona. kimisi annesini babasını gömer, sonra depresyona girer. kimisi aşk acısı çeker, öyle bir acıdır ki bu en derininden yaralar seni en içinden yara alırsın. Kimse görmeyecek o yarayı kendine gel artık toparlan, silkelen. Senin mutlu olmanı isteyen birileri var. Ulan en önemlisi ailen var ailen. ne oldu o güçlü insana güzel insana. Göz altlarının mor olmasının sebebi bir erkek mi veya bir kız mı ? unutma kaç yaşına gelirsen gel, hala çocuksundur aslında. Neyse biz konumuza dönelim. O pis dönemden çıktığımı sanıyordum. Çıkmamışım aslında dahada içine girmişim. Delirmişim Delirmiş. sadece onu istiyordum. Evet haklısın ağlamakta üzülmekte. Çünkü hiç bir şey istediğin gibi gitmiyordu artık. çocuk olmak istiyordun, olamıyordun. Herkes sana en olgun gözüyle baktı her zaman. Kaybedeceksin hemde herşeyini. Ama o zaman anlayacaksın. Bu dönemden çıkmalısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AntiDepresanlı Gülümsemeler
Short StoryHayatımda Geçen Olaylar, Bir aşkın hayatımı mahvetmesi.