hoofdstuk 8

236 10 10
                                    

Als ik wakker word open ik mijn ogen, een pijnlijke steek schiet door mijn hoofd. Ik pak mijn telefoon en zie dat het nog maar half 6 is. Uhhg veel te vroeg. Ik stap uit bed en ontdek al vrij snel dat ik zwaar doorgelekt ben. Kut vergeten dat dat ook nog gebeurden. Snel haal ik mijn bed af, gooi alles in de wasmachine en daarna stap ik snel onder de douche. Ik geniet van de warmen stralen die mijn lichaam verwarmen. Ik was mijn haren en mijn lichaam, daarna draai ik de kraan uit en stap ik de douche uit en pak ik een tampon. Ja mensen een tampen en ik hoop dat jullie allemaal weten wat je daarmee moet doen, want ik ga het jullie niet uitleggen. Snel kleed ik mij weer aan, ik doe een trui van Harry aan die ik ooit gestolen heb, een zwarte broek met gaten en zwarte Vans. En ja ik weet dat Harry 1.83 is, maar ik ben 1.68 dus zijn trui is veel te groot voor mij.

Ik loop de badkamer uit en zie dat Jace nog aan het slapen is wat heel logisch is om 6 uur 's ochtends

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop de badkamer uit en zie dat Jace nog aan het slapen is wat heel logisch is om 6 uur 's ochtends. ik pak mijn rose cold Beats koptelefoon en ga ermee op de bank liggen. Na een paar nummers begint mijn maag te knorren en niet zo'n beetje ook. Ik loop naar de keuken en doordat mijn koptelefoon draadloos is maak nog een paar smooth bewegingen. Voor mijn doen dan. ik zet de oven aan pleur er wat croissantjes in en plof weer neer op de bank. Natuurlijk kan ik het weer niet laten om mee te zingen met een liedje van mijn lieftallige broer, Harry Styles.

'morgeh' zegt een sexy ochtend stem.

Ik draai mij snel om en daar staat Jace shirtless in een sportbroek. Zonder dat ik het zelf door heb begin ik naar zijn perfecte lichaam te staren.

'kan je het zien?' verbreekt Jace mijn staar.

'nou nee, eigenlijk niet' zeg ik sarcastisch.

ik sta op van de bank en haal de croissantjes uit de oven. Dat word lekker smikkelen. Ik gooi er vier op een bord met wat jam en Nutella. Ik pak nog een glas sap uit de koelkast en plof op de bank.

'er ligt voor jou ook' zeg ik geconsenteerd op mijn croissantje.

Als ik even opkijk zie ik Jace naar de keuken rennen, een glimlach verschijnt rond mijn lippen en als ik mijn laatste stukje in mijn mond stop laat ik mij achterover vallen. Wat nu? Ik heb nog twee weken vakantie voordat de school begint op dit internaat. Dus dat betekent dat ik nog zo'n 336 uur heb om leuke dingen te doen. Maar dan gebeurt er wat waar niemand op zit te wachten. Een dikke olifant gaat op mijn buik staan, naja zo voelt het in ieder geval. Een pijnlijke kreun verlaat mijn mond en lig ik als een spastische zeekoe op de bank.

'what's wrong' lacht Jace mij uit.

'ik vind het leuk om een spastische zeekoe na te doen' zeg ik sarcastisch terwijl ik met mijn ogen rol.

'en nu serieus'

'my bloody hell started' zeg ik chagrijnig.

Gelijk betrekt zijn gezicht en rent hij weg. Oké dat jongens het niet leuk vinden snap ik maar om gelijk weg te rennen, misschien ligt het aan mij maar is dat best overdreven. verkeerd gedacht, want even later komt hij terug rennen met een levens voorraad snoep, chips en chocola. Hij ploft naast mij op de bank en dan gaat de bel. Ja mensen deze kamer heeft zelfs een bel. Ik sta zuchtend op en strompel naar de deur. Als ik de deur open doe staat daar een squad van de langste mensen ter wereld, ik zweer het. Wacht ik zal het wel even opnoemen. Oké daar komt die hé. ik ben 1.68 maar dat wisten jullie al ik ben de kleinste van de hele squad. Ik ben dus echt en dwerg vergeleken met hun, Harry is 1.83, Mick en Dylan zijn 1.85, Jace is 1.88, Alice is 1.90 zij is echt een reus vergeleken met mij en dan heb je de grootste reus van de hele squad, Cameron is 1.98. Hij is gewoon 30 centimeter langer dan mij. Maar oké dat was het wel nu weer terug naar iedereen die nu voor mijn neus staat.

'wat doen jullie hier?' vraag ik verbaast.

'zorgen dat je Jace niet vermoord' zegt Harry die de hoek om komt lopen.

'Harry!' gil ik.

ik ren naar hem toe en spring op hem, je weet wel dat je je benen om iemands heupen klemt. Hij loopt naar de bank terwijl ik nog steeds als een koala aan hem hang. Hij gaat op de bank zitten en ik prop mijzelf tussen Jace en Harry in.

'wacht ik dat mijn trui?' vraagt Harry opeens.

Shit, nu moet ik mijn lievelingstrui eigenlijk Harry's trui weer terug geven.

'misschien' mompel ik mysterieus.

'ach hou maar, ik heb er genoeg' lacht hij.

'dankje, je bent de beste broer ooit' zeg ik blij.

'dat weet ik toch' lacht hij.

Het is inmiddels al avond, ja de tijd kan soms erg snel gaan. We hebben de hele dag eigenlijk gepraat spelletjes gespeeld en nu houden we al 4 uur een serie marathon. we kijken volgens mij The Walking Dead. Ik vind het niet echt eng maar meer gewoon goor. Ik ben in de tussen tijd tegen Jace aan gekropen, waarom? Geen idee, maar het ligt wel lekker. Na nog twee afleveringen worden mijn oogleden zwaar en val ik uiteindelijk in de armen van Jace in slaap. En ik moet je zeggen hij is een geweldig kussen.

Heyy nieuw hoofdstuk, ik hoop dat jullie het leuk vinden. THANKS FOR THE 200 reads🎉❤️
Ik weet het 200 is niet heel veel, maar toen ik begon met Wattpad dacht ik dat ik niet eens 10 reads zou halen. Dus ontzettend bedankt voor de likes de lieve berichtjes en vooral dat jullie het lezen.
Hartjes van mij❤️

Her last wish Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu