Capitolul 2

5.8K 84 21
                                    

Dupa o luna

Nu imi vine sa cred ca ma aflu in gara, in fata unui tren asteptand sa ma urc in el, iar acesta sa plece. Eu si Alina eram devastate. Am lasat in urma prieteni, locuri si chiar amintiri. Drumul nu a fost chiar lung, dar a fost plictisitor. Eu am vorbit in continuu cu Larisa, Alina a dormit in mare parte, iar mama...ei bine nu prea stiu ce facea, se uita pe geam, ba la telefon sa vada cand ajungem.

Intr-un final am ajuns in gara unde eram asteptate de tata. El le-a imbratisat pe mama si Alina, iar cand a ajuns la mine, eu m-am retras si i-am intins bagajul.

  E: Poftim, sa stii ca e destul de greu. Mie una mi-a rupt mainile.

  T: Si mie mi-a fost dor de tine Rebecca. Fiica mea mai mica si mai intepata.

  E: Si mie! *sarcasm*

Am plecat spre apartamentul tatei. Cand am ajuns, am vazut ca era unul chiar frumos. Avea trei camere, bineinteles ca eu trebuia sa stau cu Alina in camera, cel mai enervant lucru posibil!

  E:Alina! Eu as vrea sa ies sa cunosc orasul. Dar imi e frica ca o sa ma ratacesc. Hai te rog cu mine, si asa te laudai tu in bucuresti ca o sa stai cu mine.

  A:Off bine! Alt moment mai bun nu-ti gaseai si tu nu?

  E: Nu! =))) apoi plecam sa cunoastem orasul, care la prima vedere nu pare chiar asa rau cum ma asteptam.

  A: Bai sincer singurul motiv pentru care am acceptat sa vin aici esta ca aici locuieste Selly. Altfel faceam protest si tot nu plecam! =)))

  E: Sper ca nu o sa ma innebunesti cu Selly ala de acum inainte nu? Era de ajuns ca mereu cand posta ma obligai sa ma uit si sa-i mai dau si like, acum o sa ma obligi sa vin cu tine sa il vezi?

  A: Sa stii ca nu e o idee rea!

  E: N-ai sa o vezi de la mine da?

  A: Offf!!!

Am mai mers noi, iar la un moment dat am intrat intr-un magazin, si ne-am cumparat o sticla cu apa. Frate cald mai e in orasul asta! Am zis sa ne intoarcem, pentru ca ne-am indepartat destul de mult de blocul nostru, iar dupa se mai si insereaza. Cand am ajuns in fata blocului eu am deschis sticla cu apa pentru a bea, iar cand sa intru in scara blocului, ma ciocnesc de un baiat.

  B(baiatul): Ai grija! Ahhh! Acum ce fac? Trebuie sa ma intorc iar sus si sa ma schimb!

  E: Imi pare rau dar... tu imi pari cunoscut..

  B: Pai cred si eu, odata ce ma cunoste o tara intreaga!

  E: Ahh deci tu esti Selly ala... adica scuze pentru asta. spun in timp ce ii pun mana pe tricou.

Atunci apare si Alina care ramasese mai in urma pentru a vorbi la telefon.

  A:REBECCA!! Ce faci?

  E: Am dat peste el fara sa vreau.

  S: Nu-i nimic, scuze ca am reactionat asa, dar sunt deja in intarziere...

  A: Tu stai aici...adica in blocul asta..adica...

  S: Da! Eu urc sus sa ma schimb, veniti si voi?

  E: Da, apropo eu sunt Rebecca, iar ea e sora mea Alina. spun in timp ce o tineam pe Alina sa nu lesine.

In momentul ala Alina l-a luat in brate fara sa mai zica nimic. Eu mi-am dat o palma peste fata, incercand sa o fac pe sora mea sa nu se mai faca de ras.

  E: Amm scuz-o, asa mai face ea.

Alina s-a inrosit imediat, dar ciudat ca Selly asta nu a reactionat in niciun fel. Mama cum ar fi ca ei sa fie impreuna? Si asa ea e innebunita dupa el. =))) Am urcat sus, aparent stam cu un etaj mai sus, iar apoi fiecare s-a dus in apartamentul sau.

  A:Mamaaa!!

  E: Aoleu! Acum o mai innebuneste si pe mama.

Sincer, mie nu imi place de Selly, pot spune ca nu il suport, dar totusi nu imi vine sa cred ca stam in acelasi bloc. Adica pe bune acum, care erau sansele sa ma intalnesc cu ingamfatul asta?

Dupa ce Alina i-a innebunit pe ai mei, ne-am dus la somn, ma rog vorba vine, fiind ca am stat pe telefon si am vorbit despre ce s-a intamplat azi, cam toata noaptea. Trebuie sa profitam de ultima luna de vacanta cum trebuie. Saptamana asta mergem cu mama sa ne inscriem la liceu. Nu o sa i-o iert niciodata sefului mamei, ca mi-a distrus visul! Intr-un final ne-am culcat, bine adica Alina, pentru ca eu nu puteam dormi. Ma gandeam cum e posibil asa ceva. Sunt fane infocate care ar da orice numai sa faca o poza cu el, iar eu, fix eu cea care nu il suporta, mai sunt si vecina lui. Dar macar ma linisteste gandul ca ne vom muta de aici, imediat ce mama gaseste un loc mai bun. Repet, fie ca va trebui sa ma mut pe strazi, eu in casa cu tata nu stau! Poate ca daca avea mai multa grija de noi, acum nu il mai uram! Dar nu, el a trebuit sa o insele pe mama si sa ma faca si un accident de masina, in care si-a omorat amanta. Si acum ce crede, ca daca nu o mai are pe aia se poate intoarce asa usor la noi, sa o creada el!






Asta a fost al doilea capitol, m-am dezamagit, nu a iesit asa cringe cum imi doream, in fine. Sper ca urmatorul sa fie mai cringe!

Dragoste cu Andrei Șelaru (Selly) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum