Aku berjalan di antara Namjoon dan Seokjin . Suasana agak tegang . Aura apa entah keluar dari si Monster dengan Bapok ni . Tiba tiba Seokjin tarik tangan aku dan tinggalkan Namjoon dibelakang ." Kenapa bawa dia sekali ? Kita an nak keluar berdua je . " Aku memandang wajahnya .
" Dia ajak aku keluar , jadi aku bawalah dia sekali . " Aku memandang kebelakang untuk melihat Namjoon . Dia mengangkat kedua keningnya . Seokjin pula hanya tengok aku .
Namjoon sudah berada di sebelahku . Aku menarik lengannya , " Jalan cepat sikit please "
Aku dan Namjoon jalan meninggalkan Seokjin . " Ya ! Kidalyo "
✿
Hari yang meletihkan . Aku merebahkan diri ke atas katil . Ahh . Selesanya dapat baring atas katil ni .
Ppak Ppak
Bunyi apa benda tu ? Aku melihat tingkap bilik .
Ppak Ppak Ppak
Aku bingkas bangun dari katil dan menuju ke arah tingkap . Aish , nak apa si Namjoon ni . Pecah tingkap bilik aku dia baling batu .
Aku membuka pintu atau tingkap yang macam jenis slide tu . Slide window ke slide door ke asalkan slide . Aku keluar ke ruang balkoni . Aku bercekak pinggang .
" Apa kau nak ni ? " Dia hanya tersengih . Creepy kay .
" Selamat Malam . Tu je nak cakap . Kay bye " Namjoon menutup slide door itu dan masuk ke dalan biliknya .
Sempat dia menghadiahkan flying kiss . Atau dalam bahasa melayu . Ciuman terbang . Kay itu aku main bedal je . Lepastu dia gelak .
Aku aish , angin betul . Tapi entah kenapa aku rasa geli hati . Aku tergelak kecil dan masuk semula ke dalam bilik . " Selamat malam juga . "
❀❀❀
YOU ARE READING
❝ soulmate ❞ joon ; ✔
Humor➽ bila aku tengok kau kan , macam nak muntah tahu tak ? s : 240217 e : 231218 ❖ achievement : #18 ❀ Humor ❛ 101117 ❜ #2 ❀ 김남준 ❛ 200120 ❜ #8 ❀ leader ❛ 200120 ❜ #8 ❀ soulmate ❛ 210120 ❜