Pov.Jimin
Zrobiłem kilka kroków w stronę Alex, ale za nim zdążyłem pójść dalej Jin złapał mnie za rękę.
-Hyung, zostaw mnie chcę iść do Alex.
J-Teraz nie możemy do niej podejść, ona...
H-Co się z nią dzieje? Dlaczego ma takie oczy?
R-Hyung czy ona?
J-Tak, straciła kontrolę. Suga i Tae bądźcie blisko Baekhyuna. Ja i Monster spróbujemy coś z nią zrobić.
K-To moja wina, jeżeli bym ją wtedy wysłuchał.
S-Dopiero teraz zrozumiałeś swój błąd?
-ALEX!
Spojrzałem na nią i zauważyłem, że drgnęła jak krzyknąłem jej imię.
Pov. Jin
Wszystko było już gotowe, Suga i Tae stali blisko Byuna a reszta ich pilnowała. Ruszyłem pomału z Rapem w stronę Alex, obserwowała bacznie nasze ruchy.
Pov. Jungkook
Patrzyłem jak Rap i Jin podchodzą do Alex, to była moja wina że coś takiego ma teraz miejsce. Chciałem ją za wszystko przeprosić, pobiegłem w jej stronę i przytuliłem się do niej.
-Alex tak bardzo cię przepraszam, nie zostawiaj mnie.
Pov. Alex
Otworzyłam oczy miałam wrażenie, że ktoś mnie woła. Patrzyłam jak Kooki mnie przytula, nie mogłam nic zrobić. Zaczęłam walczyć o kontrolę nad ciałem, on jest teraz w niebezpieczeństwie. Zanim cokolwiek mogłam zrobić, moje ciało szykowalo się do ataku.
Pov. Jin
Złapałem Kooka za ramię i szybko odsunąłem go od niej. Patrzyłem jak Alex zaczyna warczeć i pomału się podnosić.
-Uważajcie teraz!
Już miała mnie zranić kiedy coś ją odrzuciło ode mnie. Patrzyłem zdezorientowany na resztę i zauważyłem, że ich kolczyki świecą. Czyli oto ci chodziło Alex, jeżeli nam się coś będzie działo one będą nas chronić. Teraz musimy coś wymyślić,żeby Alex do nas wróciła. Zanim zdążyłem cokolwiek zrobić znowu się na mnie rzuciła. Ale tym razem oberwała kulą ognia. Patrzyłem zdziwiony jak kolczyki moje i reszty próbowały nas chronić. Stałem i obserwowałem Alex,która ciągle próbowała nas zaatakować.
Pov. Jungkook
Stałem koło Sugi i patrzyłem na Alex, tak bardzo tego żałuję tak bardzo chciałbym cofnąć czas. Mimo, że wiedziałem o tym że Alex nie pozwoli żeby nam się coś stało złego lub od czego będziemy smutni, to teraz naprawdę bardzo żałuję że jej nie uwierzyłem na początku.
Pov.Alex
Próbowałam cokolwiek zrobić,żeby nic im się nie stało. Musiałam szybko coś wymyślić, bo znając życie zaraz coś się stanie nawet jak mają kolczyki. Nie jestem pewna czy są w stanie ochronić ich przed wszystkim. Mam nadzieję,że nic im nie będzie. Dopóki nie odzyskam kontroli nad ciałem. Znowu zaczęłam walczyć o kontrolę, skupiłam się jeszcze bardziej i poczułam,że udało mi się odzyskać ciało. Spojrzałam na chłopaków, zamknęłam oczy i upadłam z bezsilności na ziemię.
Pov. Suga
Patrzyłem cały czas co dzieje się z Alex, spojrzałem na nią i zauważyłem że znowu ma niebieskie oczy. Ruszyłem w jej stronę i w ostatnim momencie złapałem ją przed upadkiem.
CZYTASZ
My story with BTS
FanfictionDlaczego ludzie obawiają się czegoś czego nie da się zrozumieć i pokochać ? Czy przynajmniej zaakceptować i dać sobie spokój z dalszym zagłębianiem się z historią tego dziwnego zjawiska? Tak właśnie myślałam za każdym razem jak zrobiłam coś niezwyk...