Poberti v plné sestavě

2.3K 116 2
                                    

Pohled Nicol:

Ráno jsem se vzbudili jen já s Remem a jak nečekaně, jsme museli budit Jamese a Siriuse.

Sirius se neochotně zvedl z postele a šel do koupelny.

Rem zatím vzbudil Jamesa.

Sirius se vrátil a já mu teď musím vysvětlil jak to, že mám ty živé sny.

Podíval se na mě a řekl ,,Nicol, co jsou to ty živé sny a jaktože se ti zdají?"

James, který nevěděl o co jde se zeptal ,,Co já to nechápu, co se stalo?"

Nejdříve jsem řekl to stejné jako Removi a pak se James zeptal ,,A jaktože se ti takhle opakuje ve snu to, co se už stalo a pak doopravdy krvácíš"

Podívala jsem se na všechny tři a řekla ,,No, matka na mě uvalila nějakou kledbu když jsem utekla ven z domu, měla jsem domácí vězení, to bylo o prázdninách před pátým ročníkem"

,,Wow tak díky Merlinovi, že toto neudělala moje matka" řekl Sirius a pevně mě obejmul.

Otrhli jsme se a já položila hlavu na jeho rameno.

,,Ale Nicol ona je mrtvá jaktože na tebe ještě působí ta kletba" poznamenal Remus.

Chtěla jsem mu něco říct, ale už na to bylo hodně hodin a slyšeli jsme zvonek u dveří.

Seběhli jsme dolů a James otevřel dveře.

Za nimi stál Moody, pamatuji si ho z fotky v denním věštci.

Já byla jediná koho neznal a proto se mě zeptal ,,Kdo jsi ?"

Jeho hlas zněl chraplavě a já odpověděla ,,Dobrý den, já jsem Nicol"

Podala jsem mu ruku, ale on jí nepřijmul ,,A příjmení?"

,,Nicol Fox pane, včera jste zabil moj...."

Nestihla jsem doříct, protože už jsem byla přimáčknuta ke zdi.

Sirius na něho zařval ,,Nesahejte na ní ona vám chtěla jen poděkovat, ona není, jako její matka"

Pomalu mě pustil a já řekla ,,Opravdu jsem vám chtěla poděkovat za smrt mojí matky a ještě jsem se chtěla na něco zeptat můžu?"

Zeptala jsem se a čekala na jeho reakci.

Nedůvěřivě si mě prohlédl, ale nakonec řekl ,,Na co se chceš zeptat?"

,,No já bych se chtěla stát byztrozorkou a chtěl jsem se zeptat jaké byly zkoušky, jak jste začínal a tak dále...můžu?"

,,No proč ne" řekl Moody a pak dodal ,,Ale už budeme muset jít, přemístím vás já a můžeme si to říct na nástupišti"

Přemístili jsme se do odlehlé uličky kousek od nástupiště a potom jsme prošli přepážkou na nástupiště 9 a 3/4

Já zůstala u Moodyho a kluci někam odešli.

Povídali jsme si do té doby, než jsem uslyšela zapískat vlak.

Rozloučila jsem se s Moodym a odnášela kufr do vlaku.

Hledala jsem kupé s klukama, když už jsem ho konečně našla byl tam nějaký kluk asi v našem věku, trošku při těle a s pískovými vlasy, o tom už mi kluci povídali...Peter Pettigrew.

Vešla jsem do kupé a hned si sedla vedle Siriuse.

,,Ahoj Petere" doufám, že je to doopravdy Peter.

Podíval se na mě usmál se a řekl ,,Ahoj Nicol, že ano ?"

Přikývla jsem a on řekl ,,Kluci asi řekli, že jsem přestoupil do Kruvalu z Bradavic"

Já se usmála a řekla ,,Jo Rem se myslím zmínil, já jsem byla pět let v Kruvalu a pak jsem tam popálila jednoho kluka"

On se zasmál a řekl ,,Takže to jsi ty, kvůli které jsme neměli asi měsíc černou magii?"

,,Asi ano, ale nechápu, proč jste jí neměli?" zeptala jsem se s údivem.

Podíval se na mě a řekl ,,No máma toho kluka, byla dost rozzuřená a má velké postavení v jejich vládě a tak jí na nějaký čas zakázala..."

Ještě dlouho jsme si povídali o všem možném a zjistila jsem, že Peter je milý kluk, že mu vybouchl kotlík přímo učitelovi do obličeje a proto byl vyloučen a další věci, třeba že musel do Kruvalu kvůli Marcela tak dále.

V půlce cesty k nám do kupé přišla naštvaná Lily a začela řvát na Jamesa.

,,Jamesi jsi primus, mohl bys  zvednout svůj zadek a pomoct mi s uvítání všech prefektů a říct jim pravidla a co mají dělat?"

James se hned zvedl a řekl ,,Promiň Lily, ale vrátil se Peter, tak jsme se rozpovídali"

Lily se podívala po kupé a až našla Petera pozdravila ho a řekla ,,Dobře to ti prominu, ale už pojď" chytla ho za ruku a táhla ho pryč.

Peter se zmateně podíval po nás všech a pak řekl ,,A to bylo jako co, oni jsou spolu, nebo co?"

Všechno jsme mu vysvětlili a já už byla tak unavená, že jsem usla na Siriusově rameni. Díky Merlinovi se mi nezdál žádný sen.

Probudilo mě jemné třesení ramen a Siriusův hlas.

Byli jsme v Bradavicích.

Vystoupili jsme a ještě jsem zahlédla Lily s Jamesem jak stojí u vlaku a čekají než všichni vyjdou, protože musí zkonrolovat všechny kupé a potom se se skřítky přemístí před Velkou síň a půjdou na slavnostní zahájení.

Konečně jsem uviděla Cass, která se ke mě řítila jako velká voda a skočila mi do náruče.

Já jsem byla ze začátku překvapená, ale potom jsem si všimla jak je Cass neskutečně šťastná i s dalšími jizvami na krku a jednou velkou přes oko.

Přišla mi, jako by se za ty prázdniny úplně změnila.

Zeptala jsem se jí ,,Cass, co s tebou je, jsi jako vyměněná?"

Usmála se a řekla ,,To nevíš tak zaprvé tento rok bude zimní ples a zadruhé...Rem mi řekl, že mě miluje a teď spolu chodíme"

,,Wow to jsem nevěděla, už chápu komu Rem pořád psal a skoro nebyl doma" usmála jsem se, když k nám šel rychlou chůzí Rem.

Cass se otočila, ať vidí kam se dívám a když uviděla Rema rozběhla se k němu obejmula ho a dala pusu na tvář.

Já jsem je nechala být a hledala Siriuse, když jsem ho z dálky uviděla, překvapilo mě s kým se baví, jen nevím jestli to je příjemné překvapení.

Jamie Bell-Peter Pettigrew

I hope that you enjoy my story 💕😊

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


I hope that you enjoy my story 💕😊

White Wolf and the Marauders (Probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat