Reggel volt vagy valami olyasmi. Valami ismerős zenére keltem az ágyamba a töri füzet felett. Nah szuper gondolhatjátok jó estém lehetett. Megkerestem a hang forrását és rájöttem, hogy Kate hívott.
-Sziaa Lill! -szólt a telefonba életvidáman.
-Öhm szia.-makogtam valami ilyesmit kómásan.- Miért hívsz?
-Egy hét és bál!
-Úristen! Tényleg. Teljesen kiment a fejemből.
-Ezek szerint az is, hogy ma megyünk ruhát választani-kuncogott.
-Hát.. mondjuk-nevettem fel- Várjunk. Hány óra?
-Fél 11- válaszolta. Szinte láttam magam előtt ahogy megforgatja a szemét, hisz ő is tudja hogy most keltem fel.
-Szent ég! Bocs Kate most le kell tennem akkor ma tali a plázánál.
-Semmi. Persze. Na szia.
-Szia!- tettem le a telefont.
Beraktam a szokásos lejátszási listám majd nekiestem a fürdőnek. Összekaptam magam és egy kis smink is került csodás fejemre. A cicás tus persze elmaradhatatlan. Ezután kimásztam a konyhába ami egybe a nappali is. Lefőztem egy kávét majd kiültem a teraszra és kiengedtem Luckyt is.Mindjárt 2óra úgyhogy hamarosan megérkezik Kate is és nekieshetünk az üzleteknek. Nincs pasin amióta itt vagyok ahogy Katenek sem. Igaz neki csak 4hónapja hogy nincs. Szépen váltak el ha lehet egy szakítás szép. Nah mindegy a lényeg hogy jóba vannak.
Messziről már láttam sötetbarna loknis haját aztán arca is kivehető volt ahogy közeledett. Köszöntünk és egy ölelésben részesítettük egymást, majd elindultunk egy kinézett bolt felé.
-Amúgy - kortyolt bele starbuckos shakejébe Kate - Téged nem hívtak el a nyárzáró buliba?
-Hát ezek szerint nem. Ugyanis nem tudtam róla - nevettem fel kissé zavartan
-Akkor ezennel meg vagy hívva! - Újjongott.
-Mii? Ne hülyéskedj... Tudod hogy én nem oda való vagyok és gondolom Ada...-nem tudtam befejezni barátnőm félbeszakított.
-Hagyd már Adamet.. Hátha közelebb kerülsz hozzá - kacsntott egyet. -különben is náluk lesz tartva - na ez a mondat már teljesen kiverte nálam a biztosítékot
-Te jó ég! És oda mit vegyek fel?! - pánikoltam be
-Ezek szerint két körünk is lesz! Remélem hoztál még pénzt.
-Chh én? -nevettem fel - tudod milyen apám - lóbáltam meg előtte a bankkártyámat
-Na jólvan tudod elmész te tudod hova..Így telt szinte az egész délután vásárlással, végül mindkettőnknek lett ruhája és cipője. Az ékszereket is beszereztük, de nem vittük túlzásba. Aztán nekem még a buliba is kerítettünk ruhát. Egy fekete bőrszoknyát és egy bordó badyt választottam, bár nem mondanám, hogy hamar kiválasztottam. Jól kiemeli az alakomat amit anyukámtól örököltem.
Este hulla fáradtan zuhantam be az ágyamba a sok zacskóval nem is foglalkozva.Másnap csodával határatos módon már 9-kor fennvoltam. Ahogy kimásztam volna az ágyból, majdnem átestem a sok cuccon amit tegnap vásároltam. Megetettem Luckyt és ahogy néztem volt itthon apa. Gondolom megint hazaugrott hajnalban és itthon volt két órán keresztül, hogy egyben van-e még a ház. Szuper. Megint nem látom egy hétig...
Miután megittam a kávém levagdostam a cimkéket a ruhákról, majd írtan Katenek. Helyesbítek írtam volna.. de jött egy üzenet amitől kicsit lesokkoltam...
YOU ARE READING
Zord szerelem
Romance-Tudom hogy nehéz, de egysz.. -nem tudta befejzni mert félbeszakítottam -Csókolj meg! -suttogtam ajkaira...