✖Κεφαλαιο 28🍸

Start from the beginning
                                    

Περπαταμε με εκεινη να βρισκεται λιγο πιο μπροστα απο εμενα και να κοιτα κατω .Λες να την πειραξε τωρα αυτο που ειπα ;

Το κεφαλι της σηκωνεται αργα κοιτωντας γυρω την περιοχη πριν σταματησει να περπατα κοιτωντας με ,με τα γαλαζια ματια εκλιπαρωντας με να ρωτησει κατι .

-Ριχ'το."λω ενω ξεφυσαω κοιτωντας την με ενα στραβο χαμογελο.

-Δεν θελω να σε πριζω με τις ερωτησεις μου ,ξερω οτι μπορει να γινομαι λιγο ενοχλητικη .Αλλα δεν σε ξερω .Ξερω οτι αυτο ποναει .Απλως προσπαθω να μαθω οσα πιο πολλα μπορω για εσενα ,να δω τι καναμε στο παρελθον ,μηπως και θυμηθω γρηγοροτερα ,σταματωντας το βασανιστηριο ."μου λεει κοιτωντας με ,με τα ματια της εντονα .

-Φτασαμε."λεω αμεσως προσπαθωντας να αλλαξω την συζητηση και απο την αβολη στιγμη που με εφερε.

Αλλωστε τι θα μπορουσα να απαντησω σε αυτο .Δεν θα ηθελα να της πω ,ναι εχεις δικιο,διοτι δεν θα ηθελα να την πιεσω να επαναφερει την μνημη της και να πιεσει τον εαυτο της .Ξερω οτι δεν της αρεσει αυτο .Ενω αν το αρνιομουν σιογυρα θα την εφερνα σε αβολη θεση καθως δνε θα ηξερε τι να απαντησει .

-Γιατι ειναι ετσι;"μου λεει με μια πληγωμενη εκφραση κοιτωντας τον πρωην θαμνο γεματο με τις ορχιδεες που στολιζαν το σπιτι μου .

-Ειχα φυγει για 2 μηνες αρα δεν τις προσεχα .Επρεπε να τα ειχα προσεξει .Να τα κρατησω οπως και καποιους ανθρωπους."λεω αφηνοντας το υπονοουμενο ,προσπερνωντας για να παω προς την πορτα του σπιτιου μου .

-Τι εκανα και εφυγα ;"ακουω την φωνη της απο πισω μου να φωναζει και γυριζω να την κοιταξω .

-Τιποτα απολυτως .παρεμεινες ο εαυτος σου και σε ευχαριστω για αυτο ."της απαντω βαζοντας το κλειδι στην πορτα ανοιγοντας την .

Μπαινω μεσα πρωτος αφηνοντας το σακιδιο της στο πατωμα και τα κλειδια μου στο τραπεζακι διπλα μου .Ενας αναστεναγμος ακουγεται απο πισω μου κανοντας με να γυρισω να την κοιταξω περιεργα ενω αυτη κοιτα κατι με λαχταρα.

-Τον αγαπω ."λεει και την κοιτω παραξενεμενος και φοβισμενος μην αναφερει παλι τον Αρη στην συζητηση .

Μα αντιθετως αυτο που κανει ειναι να τρεξει και να πεσει φαρδυα ,πλατια στον καναπε βαζοντας το προσωπο της μεσα στο μαξιλαρι ,κατι που με κανει να γελασω κοιτωντας την διασκεδασμενος απο την ανωριμοτητα της .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Where stories live. Discover now