✖Κεφαλαιο 30🍸

6.5K 724 125
                                    

"Στεφανο's pov"

-Οχι!"φωναζει για 6η φορα κοιτωντας με εντονα ,μενοντας κολλημενη στην ιδια αποψη για τα τελευταια 15 λεπτα .

15 ολοκληρα λεπτα καθεται εδω και διαφωνει μαζι μου .

-Ιρις ,τελευταια φορα ,θα κοιμηθω εδω ,θες ,δεν θες."της λεω αυστηρα μπας και βαλει λιγο μυαλο .

-Και εγω σου λεω για ακομη μια φορα ,οχι .Αποκλειεται να κοιμηθεις εδω .Κανει τοσο κρυο εδω περα ,οπου θα ξεπαγιασεις την νυχτα ."μου λεει μαλακωνοντας το βλεμμα της ,κοιτωντας με,με ανησυχια στα ματια .

-Και ;"την ρωταω ,ξεροντας πως την πιεζω να πει καποια απο τα ανεξηγητα αισθηματα της .

-Και;"με ρωταει σαστισμενη απο την ερωτηση μου ."Και δεν ειναι σωστο .Τελος .Βγες εξω απο αυτο το δωματιο ,τωρα!"λεει στο τελος χωρις να με κοιταξει ενω μου δειχνει με το δαχτυλο της την πορτα του δωματιου .

Αρχιζω και προχωρω προς το μερος της ,με σταθερα και αργα βηματα .Οταν φτασω μπροστα της ,το προσωπο της δεν σηκωνεται ,παραμενοντας να κοιτα το εδαφος .

-Ασε να προσεχω εγω τον εαυτο μου ."της λεω σηκωνοντας το προσωπο της βαζοτας τον δεικτη μου κατω απο το πιγουνι της ,χαιδευοντας της το μαγουλο ."Μην ανησυχεις ,θα ειμαι μια χαρα ."της λεω κοιτωντας την να κατσουφιαζει ,σουφρωνοντας το κατω χειλος της προς τα εξω κατι που με κανει να γελασω .

-Δεν θελω να κοιμηθεις εδω .Δεν ξερω τι συμβαινει απλως δεν θελω .Ειναι λες.."παει να συνεχισει και σταματαει ριχνοντας το βλεμμα της πανω στο δικο μου ,καρφωνοντας με με τα γαλαζια ματια της ."Δεν σε θυμαμαι και νομιζω πως υπαρχουν δυνατα αισθηματα για εσενα .Νιωθω οτι πρεπει να σε αποτρεψω απο το να κοιμηθεις εδω ,δεν θελω να κρυωσεις ."λεει κανοντας την καρδια μου να λιωσει και να χασω εναν χτυπο της ."Σε παρακαλω ,μην κοιμηθεις εδω ."μου λεει κοιτωντας με μεσα στα ματια ,εκλιπαροντας με .

-Γαμωτο ,Ιρις .Ενταξει ."της λεω γερνοντας το κεφαλι μου κοιτωντας καπου αλλου ,απο το να ξεφυγω απο τα ματια της .

-Ενταξει;"με ρωταει για να με επιβεβαιωσει την απαντηση μου βαζοντας το χερι της στην βαση του λαιμου γυρνωντας με αργα προς το μερος της .

-Ναι ,ενταξει."της λεω ηττημενος κοιτωντας το προσωπο της ,καθως δημιουργειται ενα χαμογελο πανω του .

-Τελεια .Παμε να σου βρουμε πυο θα κοιμηθεις ."μου λεει γεματη χαρα ,σπροχνωντας με να βγω εξω απο το δωματιο αυτο κατι που καταφερνει .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Where stories live. Discover now