Kasap Kerts beni gördü.Var gücümle koşmaya başladım.Beni takip ediyordu.O kanlı palasını yere sürte sürte koşuyordu.Paladan çıkan kıvılcımlar küçük mağra benzeri yeri anlık olarak aydınlatıyordu.Kasap Kerts beklemediğim bir anda sırtıma atladı.Korkudan ne yapacağımı şaşırdım ve Kasap Kerts'in kafasına topuzumu indirdim.O anda Kasap Kerts'in köpek dişi kırıldı ve sekerek yanıma düştü.Dişi avucuma alıp Kasap Kerts'in inlemeleri ile yankılanan mağradan dışarı çıktım.
***
Reis Togor'un yanına gittim ve bu nesnenin işe yarayıp yaramadığını sordum."Kerem bunu ben bilemem.Bundan anlayabilecek tek kişi Canavar Avcıları'nın lideri Pladin Şikodur.Oda şu an Hükümdar mezarlıklarında.Düşmüş Kral Magiş hakkında çok gizli araştırmalar yapıyor."dedi.Bende hemen yola koyuldum.
***
10 dakikalik bir yolculuğun ardından Hükümdar Mezarlıkları'na varmıştım(gecikmemin sebebi Hanlık Mezarlıkları ile karıştırmamdı ).Magiş Kalesi'nin karşısında orta boyutlu bir çadır vardı.Çadırın perçemini araladım ve Pladin Şiko'yu gördüm.Tamamen metalden bir zırh giymişti ve yüzüne vuran ufak güneş ışığı yüzünden miğriferinin altındaki yeşil gözleri parlıyordu.Masasının yanında kocaman çift taraflı bir balta vardı.Bana baktı ve tekrar önüne döndü.Tahminimce Kral Magiş Kalesi'nin planları önündeydi.Eli ile gizli bir geçidi takip ediyordu.Boğazımı temizledim ve konuşmaya başladım."Merhaba efendim.Bir maruzatım olacaktı"dedim.Hiç oralı olmadı."Ben olağanüstü bi yaratığın köpek dişini getirdim efendim"dedim.Bana baktı.Gözleri faltaşı gibi olmuştu."Tebrikler savaşçı.Adın nedir?"dedi.Hemen"Kerem,efendim"dedim."Hangi olağanüstü yaratığın köpek dişini getirdin"dedi."Kasap Kerts'in köpek dişini getirdim efendim"dedim.Bir anda"Yüce Şera aşkına!Bunu nasıl becerebildin"dedi.Gözlerimle şaşırdığımı belli ederek"Neden böyle dediniz efendim?"dedim.O da açıklamaya başladı"Kerem bu olağanüstü yaratık o kadar güçlüdürkü eğer kendini savunmak için blok duruşuna geçersen sana yüksek seviyede hasarlar verir.Bu onun özel yeteneğidir.Onunla bloksuz bir şekilde savaşmaksa çok zordur.Benim şaşırdığım nokta hem Kasap Kerts'in köpek dişini kıracak kadar güçlü olman hem de ordan sağ çıkman."dedi.Olayı anlattıktan sonra her şeyi daha iyi anlayan Şiko'ya bu nesenenin bir işe yarayıp yaramayacağını sordum."Kerem bütün olağan üstü yaratıkların parçaları birçok işe yarar.Bu diş ile çok güçlü bir zehir ya da canını çok hızlı ve uzun süre yenileyebilecek iksirler üretebilirsin ama bunları kullanamassın.Çünkü bu iksirler kaos iksiridir.Bu iksirleri kullanabilmen için dünyamızdaki bazı gizli bilgileri biliyor olman ve kaos iksirleri kitapçığını okumuş olman gerekiyor"dedi.Teşekkür ettim ve girmek için çok hevesli olduğum Canavar Avcıları birliğine katılabilirmiyim diye sordum."O kadar kolay değil.Bunun için ilk önce bu mezar taşındaki yazıları Aksakal'a tercüme ettirmeli sonrada benden gelip Terkedilmiş Ev'in anahtarını almalısın.Benden bu anahtarı aldığın anda artık bir Canavar Avcıları üyesisin demektir"dedi.
***
Aksakal'ın yanına vardığımda çok yorulmuştum.Nefes nefese"Aksakal Verky lütfen bana yardım et bu mezar taşındaki yazıyı tercüme etmen gerekiyor"dedim.Halime acımış olmalı ki hemen tercüme etmeye başladı."Bu eski krumca'Kaos ordusunun zülmü yakındır.Bunu hızlandıracak olan Viking Niko'ya teşkkkür ediyoruz.Zulmün ile yık onları.Bütün güçlüleri ve iyileri öldür.'Kerem Pladin Şiko'ya git.Hemen!".
***
Bunları Şiko'ya anlattığımda "Olamaz!Kerem sana bir görev vereceğim hazırmısın."dedi.Kafamı salladım.Yan cebime beş adaet kaplan moroğu koydu."Savaş esnasında kaplanı saldırtmak istediğin rakibinin vücüduna bak ve morok madalyonunu ikiye ayır.Bu,rakibin senden güçlüyse bile onu alt etmeni sağlar.Şimdi Grully Geçidi'ne gelmeden önceki mezarlığa git ve en büyük kubbenin içine gir.Ordaki tabutun kapağını aç."dedi.Bir anda gök gürüldedi."Peki ya sonra"dedim."Zaman yok.Koş!"dedi.Bende çadırdan çıktım ve mezarlığa doğru koşmaya başladım.
İğrenç bir yerdi.Dayanılmaz bir kokusu vardı.Heryer ucu dikenli demirlerle kaplıydı.Mezarlığın içine bakmaya başladığmda o ihtişamlı kubbeyi görmüştüm.O mezarların arasında en iyi ve güzel görünümlü olan oydu.Görevimi ve zamanın olmadığını hatırladığımda hemen kubbeye koşmaya başladım.Mezarlığın kapısından adımımı attığımda o ihtişamlı kubbenin başına bir şimşek düştü.Koşa koşa kubbenin içine girdim.Tabutu açmak için yanına gittiğimde zaten açık olduğunu gördüm.Önünde bir iskelet duruyordu.Viking miğrefiri vardı.Miğriferinin üstünde ise dört harf kazılıydı.
NİKO