Kapitola 116.

1.3K 87 8
                                    

Nasledujúci deň v škole.
Shawn
„Claire, opäť?!" zvýšil som hlas.
„Čo Shawny? Opäť ta odkopla?"
„Opäť si ma nechutne využila a mala si presne, čo si chcela."
„Mala som ja, a mal si aj ty. Je po dohode. Fotka není."
„Mna teraz tá fotka nezaujíma. Ešte pred tým, než som ja s tebou uzavrel dohodu Sophia bola za tebou. Prečo?" kútiky úst sa jej zdvihli do úsmevu.
„No vieš, Shawn. Vyzeral si tak zúfalo. A vieš, že ja ta poznám. Nemohla som si pomôcť. Využila som ta. A získala z toho svoje. Spamätaj sa. Myslíš, že som sa zmenila?! Haha. Ja som stále ta istá Claire, ktorá chce zničiť, čo jej stojí v ceste."
„Al."
„Nemáš čo povedať, čo?"
„Teraz ma počúvaj." Pritlačil som ju k skrinke.
„ Dokozala si čo si chcela? Áno. Dokážem čo chcem ja? Áno. Takže byť tebou si na seba dávam pozor. Možno si mi zničila vzťah, možno si mi zničila život, ale to neznamená, že ja nemôžem zničiť ten tvoj. To si pamätaj." sarkasticky som sa usmial. Tvárila sa nebojácne, ale cítil som z nej, že sa bála. Nechcem jej ublížiť, ani nič, aj keď by si to zaslúžila, nebudem sa s ňou zahadzovať. Chcem iba pokoj od nej ,od všetkého.
„Takže ak sa ešte raz o niečo pokúsiš, alebo niečo vymyslíš, nepraj si ma." Odtiahol som sa a odišiel od nej. Zrazu som uvidel Sophie. Spytavým pohľadom sa na mna pozrela. Podišiel som k nej.
„Iba som si vyriešil účty." a s úsmevom na perách, ale aj tak s bolesťou na srdci, som pokračoval v chôdzi k mojej skrinke.
----------
Ďakujem Vám za čoraz viac rastúce čísla či už na videniach alebo votes, komentároch! Len chcem povedať, že nás čakajú, po prečítaní tejto kapitoly, už iba štyri časti. :( 

nici💙

Pochop ma!Where stories live. Discover now