Capitolul 7 ~ Chin

51 4 4
                                    

*suna alarma *

-"Nuu !!!" strig afundandu-ma in pat cautand telefonul prin jur atat cat ma tin bratele.

Nu-l gasesc , dar in sfarsit se opreste.

*dupa 5 minute*

-"Nununununuuu !!! cred ca-ti bati joc de mine ! Tacii !!! alarma idioata ! " , strig sperand sa nu ma auda cineva pentru ca ar crede ca am inebunit sau ceva de genul , dar , hei , nu am zis nicioadata ca as fi sanatoasa.

Iar suna telefonul , dar nu era melodia setata pentru alarma mea - Icona pop-i love it - ci era tonul de apel o melodie de dubstep de la skrillex -kyoto- .

Ufff cine naibii suna la ora asta ?!? Asta nu e ora de sunat. Eu nu sun la ora asta , bine poate doar la urgente dar totusi prea dimineata.

Raspund fara sa vad cine suna.Nici nu ma deranjez sa-mi deschid ochii.

-"Neataa",aud vocea putin prea enervanta pentru a o suporta de dimineata a lui Mike.

-"Ugh", spun eu rasturnandu-ma pe burta incurcandu-ma in paturi.

-"Oh hei ,Mike , neata. De ce m-ai sunat " , spune el incercand sa imi imite vocea.

-"Mhm...da sigur , cum spui tu..ce vrei ?",murmur eu in telefon.

-"Aa...paii nimic vroiam sa te trezesc ca o sa intarziem la liceu "

-"Minti",spun eu.

-"Bine..tu ai vrut-o" , spune el si inchide.

Inchid telefonul si il arunc pe pat afundandu-mi fata in perne.

Aud usa de la intrare si ma gandesc cine  e atat de idiot incat sa tranteasca usa la ora asta.Niste zgomote se aud de jos dar , eh asta e..

Aud cum se deschide usa de la camera mea si este si ea trantita ca cea de la intrare.Presupun ca o sa aflu imediat cine este idiotul-trantitor-de-usi.

-"Trezireaaaa !!!", striga Mike.Perfect acum o sa-mi omoare neuronii cu prostiile lui.

-"Nuu !! pleacaa !!", ii strig eu.

-"O..kay. Tu ai vrut-o "

Simt cum este trasa patura de pe mine si o data cu ea cad o gramada de chestii care ramasesera in pat.Se aude un tipat scurt si ascutit cand vad ca nu mai am patura.

-"Daca telefonul meu e pe jos esti mort ", ii strig eu dintre perne.

Ma trage de picioare si vad cum ma ridica si ma pune peste umar.

-"Lasa-ma jos !!! Tu esti idiot ? vrei sa vezi ce am mancat aseara ? sa stii ca am mancat pizza ", spun eu enervata dar nu reusesc decat sa-l fac sa rada.

Deschide usa si dam nas in nas cu...Oh..ow..am dat de belea...cred.

-"Hei Harry, spun eu cu jumatate de gura realizand postura in care ma aflam.

Doamneee baiatul asta poate fii mai bun ? Adica sta acum in fata mea in niste pantaloni gri de trening si un tricou negru putin larg dar doamne tot se vede cat de bun e.

-"Mike lasa-ma jos te roog !!", ma plangeam eu.

S-a intors cu fata la Harry si automat eu am ajuns cu spatele la el.Perfect. Bravo Mike , ofera-i dusmanului o priveliste superbe asupra posteriorului meu.

Incepusera sa vorbeasca de parca nici nu ma aflam acolo pe umarul lui , cu fundul meu expus pe umarul lui. Noo.

-"Alooo !!! Maa aude cineva ??", incep sa strig lovindu-l pe Mike , dar el radea de parca il gadilam.

Make up-Brake up-Make up AGAIN ~Jurnalul-O realitate alternativa~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum