Yeni aldığım kitaplari raflara yerlestirirken odama elindeki sıcak cikolatalarla annem girdi.
'Merhaba ! ' diyerek gulumsedi ve bardaklari masaya koydu.
Annemin babamın yeni biriyle evlenecegini söylemek icin iyi bir zaman mı diye dusurken annem bana el sallamaya basladı.
'Hey ! Em,ne dusunuyorsun boyle ' diyerek guldu.
Kendime gelerek bunun iyi bir fikir olmadıgına karar verdim.
'Hicbirsey ,sadece biraz yorgunum.Otursana 'diyerek koltugu gosterdim.
Bardagın birini alarak koltuga yerlesti.Beni uzunca süzdükten sonra yanına oturdum.
'Dinle.Sana birkac gundur soguk davranıyorum.Sınav meselesini fazla abarttım.Gercekten uzgunum 'dedi cikolatasini icerken.
Annem cidden bunları soyluyordu.Gulumseyerek fincanını benimkine vurdu.
'Vay canına ' diyerek gozlerimi actım.
Gulerek omzuma vurdu.'Hadi ama ' dedi.
Sonra iceri Toby girdi.Kıkırdayarak yanımıza geldi.Aramiza aldik ve onu gıdıkladık.Sonra annem ve Toby uyumak uzere odamdan cıktılar.
Bende yarım kalan isimi yapmaya basladım.Evet nerde kalmıstık. A harfli olanlar en ustte,B'ler onun yanına ..
Mavi kitaplar nerde? Seriler en alt rafa ve evet harika gorunuyorlar.Saheserimi incelerken birden telefonum caldi.Gates arıyordu,yine yine yine...
'Hey', diyerek telefonu actim.
Gates heyecanlı bir sesle 'Evdekiler uyudu mu ' diye sordu.
'Sanirim ' diye bocaladım.'Ne oldu neden sordun ?'
'Bana birkac gündür kotu giden hayatın icin dert yanıyordun .Oyle degil mi ?'diye kıkırdadı.
Ic cekerek 'Evet , hemde berbat giden ' dedim
'Hadi o zaman hazırlan bu gece harika bir parti var ! Bu fırsatı asla kacirmani istemem ' dedi gulerek.
-'Ne Gates ?..Ne partisi..
'5 dk sonra ordayim, hazırlan ' dedi ve pat diye kapattı.
Aynaya gectim ve icler acısı tipimi gordum.Aslinda fena fikir degildi.Alt tarafi bir gece yani ne olabilirki diyerek yerimden firladim.
Siyah mini etegimi dolaptan cikardim.Bu gece icin fazla iyiydi.Ustume beyaz t-box gecirdim ve kot ceketimi giydim.Saclarim nerdeyse fena degildi.Makyaj cantami kaptigim gibi banyoma girdim.Iki gozume eyeliner surdum.Sonra aynada kendimin suzerken Gates cama vuruyordu.
'Hadi acele et kaçak ' diye kıkırdadı.
Icerden sessizce 'Bekle ' dedim.Bir kac dakika sonra banyodan ciktim ve Gates'i gordum.
'Vay canina,sen kimsin ve Em nerde ' diye dalga gecti.
Koluna vurarak camdan gizlice cıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORING OR FUNNY
Teen FictionEmma Fiora,Denver'da orta sınıf bir ailenin en büyük çocuğu iken , ülkenin en prestijli okullarından biri olan Hovel-Ault'a kabul edilir. Büyük hayalleri ile gittiği okulda korkularıyla yüzleşmeye başlar.Bir yandan da tanıdığı yeni kişilere uyum sa...