~7

13 3 3
                                    


++KIM MINJI

Aku berdecit...mahu saja dipicit picit si mintonn niyh...aku menyiapkan kerja skolah ku kembali....

' minji....'

Hyuri memegang bahuku sblm meletakkn begnya dikerusi sebelahku..

' apesal lambat? Aku dtg sorg ii je tau..kata nk pergi skali!!'

Aku memandang tepat anak mata hyuri...wajahnya semakin menunduk.

' laa...sorry la weyh..barang ter tinggal...tu kene msk balik bilik...nnti aku blanje mkn kimchi k? Mianhae...minji ah'

' k..aku nk 7 mangkuk'

' pelahap°~°!'

°°°°°°°°°

Waktu rehat yg memenatkan...pelah...
Kenapa jimin x abis ii usik aku dgn taehyung? Sdgkan dye tau aku dgn taehyung tengah bergado! Ke dye nk join skali?!

Aku menjeling jimin yg menjerit ii mcm x de otak je aku tngok...gilaaaaa ke?!

' TAEHYUNG TENUNG MINJI!!'

Jerit jimin berulang ulang ulang ulang ulang kalinya...abis satu kantin pandang aku dgn taehyung.. ad yg tersenyum..ni mesti pikir aku kapel ngan taehyung....pliss!! Aku pon harap cam tu....muahahaha...BLUSHING!!

++ KIM TAEHYUNG

Aku membeli sebungkus roti coco... malas rasanya nk beratur...ramai giler!!

Mata ku tertancap pada satu susuk yg berjalan ke satu meja yg x jauh dr meja aku dan jimin makan... bapak!! 7 MANGKUK kimchi!!! Perempuan ke jantan tuyh!!

Lagi mengejutkan aku apabila gelaran susuk itu ialah Kim Minji...perghh!! Pelahap rupanya...

Aku hanya merenungnya...nk gelak pon ad..badan kecik..makan...kalah gajah bambam..

Aku memandang jimin apabila tanganku dicuitnya....

' kau usya Minji ehh?'

Aduuhh!! Dye perasan ke...mati lah aku...jimin tersenyum sinis...aku ternganga apabila jimin mula berdiri dan menjerit sekuat hati...

' TAEHYUNG TENUNG MINJI!!'

' pehal, setan??'

Aku menarik baju jimin untuk duduk kembali...bangang je aku tngok dye ni..
Aku merenung anak mata jimin...kang aku tarik smpi terkeluar...bagi babi makan baru tau!! Pikir chomel ?? Mmg un..hahahaha..

Jimin hanya ketawa riang...seronok ke kacau org? Tunggu kau...hihihi

°°°°°°°°°°

++ KIM MINJI

Aku menghempaskn tubuhku di ats katil ku yg empuk mcm perut boroi beruang...hahahaha...

Terkenang saat ii manis di kantin tadi..

Taehyung tenung aku??

Siyes ah...aduuumak...cayo.. dye suka aku ke?...eh..urmm jimin bkn nye blh percaya sngt pon..barai je lebih...!

Ting! Ting!

Aku mengeluarkan fonku dari poket skirt sekolah ku...

' Park Simen Retak krek!!'

Amende badut ni nk..kacau le..baru nk berangan...


Park Simen Retak krek!!:
Woi ,setan!!😂 :))))


Kim Minji:
Pe,iblis!?? nk ap?


Park Simen Retak krek!!:
Kau...KIM MINJI kan???


Kim Minji:
Yeler,mangkuk!


Park Simen Retak krek!!:
Ouh betul lh..kau lah 'dye'
tu...


Kim Minji:
Dye apa?


Park Simen Retak krek!!:
' Dye ' yg minat KIM TAEHYUNG
tu kan??hahaha


Kim Minji:
Kau kan..! Suka sngt kacau
org tau!! X de life ker??! Aduuuh!


Park Simen Retak krek!!:
MINJI LOVE TAEHYUNG!
MINJI LOVE TAEHYUNG!
MINJI LOVE TAEHYUNG!
MINJI LOVE TAEHYUNG!
MINJI LOVE TAEHYUNG!


You have been blocked by this number

Kau unblocked aku sbb tu je??!.. pebende kau ni,jimin!!ajer...wujud kebabian disitu...botho le...

°°°°°°°°°°°°

5 minutes [Park Jimin]Where stories live. Discover now