40.

5.5K 495 130
                                    

Niall nespokojeně zabručel, když jeho mazlení s Liamem přerušil otravný zvuk příchozího hovoru. Odtáhl se od jeho rtů a vylovil z kapsy mobil. Když spatřil jméno volajícího, jen zavrčel a hovor přijal.

,,Co je Perrie? Teď mám zrovna práci.."

,,Nialle!" ozval se Perriin zoufalý, přidušený hlas. ,,Musíš mi pomoct!"

Blonďák rázem zpozorněl a napřímil se. Že by byla jeho kamarádka v nebezpečí?

,,Perrie co se děje?" zeptal se, znepokojen strachem a zoufalstvím v jejím hlase. Jednou rukou přidržoval mobil u ucha a druhou si natahoval džíny, i když se mu je Liam snažil stáhnout zpět dolů. ,,Jsi zraněná?? Kde teď jsi??"

,,Nialle," pípla tiše Perrie. ,,Zayn je asi tajný agent. Možná, že pracuje pro vládu."

Niall se na okamžik zarazil a pak s hlasitým výdechem zabořil záda zpět do pohovky.

,,Perrie jak jsi na to proboha přišla?"

Z telefonu se ozval naléhavý šepot, kterému chlapec nerozuměl.

,,Mluv víc nahlas, neslyším tě.."

,,Nemůžu!" ozvala se Perrie nabroušeně. ,,Jsem v Zaynově skříni."

Niall si hlasitě odfrkl. ,,Hledáš jeho sbírku zbraní nebo zakrvácené oblečení?"

,,Samozřejmě že ne!" ohradila se Perrie a Niall v duchu zadoufal, že to s jeho kamarádkou nebude tak zlé. Tato iluze vzápětí pominula.

,,Přece nebude tak blbej a nebude mít zbraně u sebe v pokoji. Určitě má na ně nějaké tajné místo."

Niall se pleskl dlaní do čela. ,,Perrie proč jsi teda v Zaynově skříni?"

,,Schovávám se! Co kdyby mi chtěl ublížit?"

,,Je to tvůj přítel!"

,,A tajný agent!"

,,Jak jsi přišla na to, že je Zayn tajný agent?!" zakřičel Niall teď už naštvaně do mobilu a Liam ho jen zaraženě sledoval, naprosto netušíc, co se děje.

,,Našla jsem obálku plnou fotek a je na nich Louis a Harry."

Niall udělal pár rychlých nádechů a výdechů. Poté napočítal do deseti a pokračoval už klidnějším hlasem. ,,A z toho jsi usoudila, že je Zayn tajný agent? To si sakra myslíš, že naše vláda nutně potřebuje fotky Harryho a Louise? K čemu by jim byly?!"

,,Máš snad jiné vysvětlení?"

,,Jakékoliv je méně stupidní než tohle!" mračil se blonďák. ,,Třeba se mu líbí jako pár, nebo se mu líbí Harriet, nebo nevím..."

,,Tak tohle jsou teprve stupidní vysvětlení. To mi nevěříš nebo co? Až najdeš mé tělo mrtvé a pohozené v parku.."

,,Perrie buď jsi zdrogovaná, nebo se ti ta blond barva už zažrala až do mozku."

Z mobilu slyšel, jak dívka pobouřeně zalapala po dechu. ,,Já jsem alespoň na rozdíl od tebe přírodní blondýna!"

Niall zafuněl nosem a celý zrudl v obličeji. Liam se od něj kousek odtáhl, v obavě o své zdraví.

,,To odvoláš."

,,To teda neodvolám."

,,Já jsem přírodní blonďák!"

,,A proto jsi minulý týden kupoval barvu na vlasy?"

,,To bylo pro babičku k narozeninám!"

,,No vidíš, to je náhoda, že tvoje babička používá stejnou barvu jako ty," uchechtla se Perrie.

Teacher's petKde žijí příběhy. Začni objevovat