Part 11.

1.6K 61 2
                                    

Manale's POV.

De wekker gaat af en ik spring op. Het is vrijdag! We hebben afgesproken dat we bij Rein afspreken om 2 uur. Het is een half uur fietsen hier vandaan, en we moeten dan nog een heel bos door. We nemen slaapzakken enzo mee. M'n moeder komt de kamer in. " Heb je zin in vandaag? " vraagt ze. " Jup. In het bos.. Lijkt me zo geweldig. " zeg ik. M'n moeder glimlacht en gaat dan weer weg. Ik pak de boeken die ik nodig heb en stop ze in m'n tas. Ik leg alvast de slaapzak op bed, zodat ik hem niet vergeet. Bo neemt eten mee, Owen neemt volgens mij de luchtbedden mee en Rein neemt de tent mee. Ik zorg ervoor dat we daar kunnen overnachten. Ik loop de trap af en pak een flesje water en doe hem in m'n tas. " Dag mam. " zeg ik en geef haar een kus. Ik pak de fiets en fiets richting school.

Rein's POV.

Ik word wakker. Vandaag heb ik geen school, omdat er iets is. Ik zucht en denk aan straks. Ik wil nog verder slapen, alleen het lukt niet. Ik stap uit bed en trek een shirt aan. Ik zoek een broek uit en doe hem ook aan. Ik ben alweer alleen thuis.. Ik pak m'n haargel en die me haren goed. Ik kijk naar een MainStreet poster die aan de muur hangt en ik zucht. Ik wil Daan en Nils weer zien, ik heb ze lang niet gesproken. Ik stoor ze maar niet, ze hebben denk nu al les. Ik loop naar beneden en maak een broodje voor mezelf. Ik prop hem in m'n mond en ga op de bank zitten. Ik kijk wel tv. Ik zet hem aan en zet Xite op. Ik zing een paar liedjes mee en ben bezig op Twitter. Ik tweet : " Vanavond kamperen met @OwenPlayfair en nog 2 andere! ". En verstuur. Ik weet hun twitter niet.. Ik krijg gelijk reacties van " Veel plezier. " en " Welke 2 andere? ". Ik lach. Mainiacs maken me erg blij. Ik doe even een followspree. Na 10 minuten stop ik ermee. Ik log uit en ga weer tv kijken. Ik kijk op de klok en spring op. Is het al zo laat? Half 12.. Nou, niet zo erg laat. Ik moet nog van alles pakken. Ik ren de trap op en daarna de trap van zolder. Ik pak een tent waar we met z'n vieren in kunnen en leg hem klaar. Ik pak alvast m'n andere spullen in en zet ze beneden. Ik wacht rustig af totdat ze komen.

-

dying inside » m.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu