heey guys!
het 70e hoofdstuk is af! jeeeeej!
en trouwens: 7K reads!
thank u so much!!!!!!!!!!!!
hier komt het nieuwe hoofdstuk:
succes met lezen....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - ---------
geschokt kijk ik hem aan.
wacht, hij gaat nu dus de reden vertellen waarom hij dit heeft gedaan en waarom hij mensen vermoordt?
Shit, oké.
'ja.' zeg ik met een trillende stem. 'vertel het maar.'
hij bijt onzeker op zijn lip en zijn bruine ogen zijn nog mooier dan normaal.
jezus stop eens! stop stop stop! je kunt niet op iemand als dit verliefd worden! zeggen mijn gedachtes.
verliefd?
ik rol met mijn ogen, gek wordt ik van mijn gedachtes.
'wat doe je?' vraagt Nova.
ik voel mezelf rood worden.
'niks.' zeg ik.
'oké.' zegt hij en slikt een keer.
'daar komt het.'
hij haalt diep en adem, sluit zijn ogen even, opend ze en begint te vertellen.
'het begon allemaal met waar ik woonde.'
'ik woonde in zo'n typische arbeiderswijk.
ik was denk ik negen jaar, mijn moeder werkte bij een fabriek en mijn vader vertelde nooit echt waar hij naartoe ging.
op een dag was ik alleen thuis en er werd op de deur geklopt.
ik deed open.
er stonden twee mannen met een zwarte muts die hun gezicht bedekte voor mijn neus, ze namen me mee. vanaf die dag heb ik mijn ouders nooit meer terug gezien.'
ik zie hem snel even een traan van zijn wang weg vegen en hij gaat verder.
'ik kwam terecht op de ergte plek op aarde voor mijn gevoel.
elke dag werd ik ongeveer drie uur per dag getraind om te leren vermoorden.
de tweede dag daar kreeg ik een brief met daarin staan dat mijn ouders waren vermoord.
in een donkere ruimte moest ik staan en dan kwamen er van die nep poppen op me af die ik moest zien te vermoorden.
tenminste, eerst wáren het neppoppen, toen ik ouder was - een jaar of veertien - moest ik in het echt mensen vermoorden.
op mijn vijftiende begon ik het leuker te vinden, steeds vaker werd ik ervoor ingezet. ook was het leuk om briefjes op te hangen, zodat ze in de val zouden lopen,'
ik huiver bij het idee dat hij dat ook bij Noa en ik heeft gedaan.
'ik werd een huurmoordenaar, een gevoelloze moordenaar.
toen ik zestien werd, heb ik besloten geen huurmoordernaar meer te zijn, maar de baas van mezelf. ik kon nu zelf iedereen die ik wilde vermoorden.
en dat vooral om wraak te nemen voor de gene die mijn ouders gedood hebben.'
JE LEEST
Lost again (part 2)
AdventureMila lijkt verlost te zijn van Deadline, tot ze in het vliegtuig ineens weer een berichtje krijgt. Al gauw volgen er erge dingen, nog erger dan het allemaal al was: overleven op een neergestort vliegtuig midden in zee. #3 in avontuur :D