Bazen içtiğimiz şeylere dikkat etmeliyiz.

477 28 8
                                    

"Harry ben yavaştan ben Bayan Matthew'in çift karakterli olduğunu düşünüyorum.Tamam iyi kadın hoş kadın ama az önceki olay da neydi?Blake , ne yaptı ki?Bir an boğazını kesti zannettim."dedi Ron düşünceli bir şekilde."Sende Ron , bugün benim ne yaşadığımı bilmiyormuş gibi konuşuyorsun. Jane kendine göre tavrıyla beni korumaya çalışıyor anlamıyor musun?Hem o benim biliyorsun ki vaftiz annem.""Biri benim çocuğuma dokunursa daha fazlasını yaparım."dedi Bayan Molly Ron ve Harry'nin konuşmasını bölerek."Saate bakın çoktan gece yarısını geçti hala uyumadınız okul yok diye böyle lak lak mı yapacağınızı sandınız? Nox." dedi kadın asasını sallayarak.
****
"Sakın bana öyle bakma Lup.Ben ne yaptıysam olması gerektiği için yaptım.""Yani sen Blake'in Babayanga olayında parmağının olduğunu mu söylüyorsun?""Bunu ben söylemiyorum sen söylüyorsun Lup.""Jane bulmaca gibisin seni çözebilmek o kadar zor ki!Nerden öğrendin!Ama tabi senin güçlü bağlantıların var.""Kes şunu Lup.Nasıl öğrendiğime bakma.Bunu nasıl açığa çıkaracağız onu söyle.Biliyorsun ki bazen sinirlenince gözüm bir şey görmüyor.""Bazen mi?Benim küçük kardeşimin her zaman sinirlenince gözü birşey görmüyor.Bence birazdan Yoldaşlık toplanınca söyleyelim böylece şu yaptığın saçma davranış bir şekil alsın yoksa herkes senin deli olduğunu sanacak.Ya da...""Onu öldürmek istediğimi mi?Kesinlikle onu öldürmek istiyorum.Boğazını kesip atmak.Öyle bakma çok ciddiyim.Ama böyle sinirlenmeye devam edersem bizim adımıza çok zararlı olacak.Düşünelim ne yapsakta bu kadının bir ajan olduğunu kanıtlasak.Hayır hayır, yoldaşlıkta alelade bunu söylemeyiz.Onları inandırmak için kimden öğrendiğimi söylemem gerek ki biliyorsun ki bunu asla söyleyemem.Kahretsin kanıtım yok." Dedi kadın derin düşüncelere dalmadan.
****
Eski ama hiç kullanılmayan oturma takımın üstünde otururken hafif bıyığının altından gülen Sirius iğneleyici bir tavırla "Sümsük müstakbel karın onca olay yaşadı sen onu teselli edeceğine gözlerini dikmiş mutfaktaki Remus ve Jane'i dikizliyorsun.Oysaki Müstakbel karın senin kollarında huzur bulacak bak ağlamaktan helak oldu."dedi.Siyahlar içindeki adam yönünü değiştirerek."Aa bir yerden köpek havlaması duyuluyor.Sesi o kadar cılız ki herhalde herhalde o bir sokak köpeği."dedi Severus.Bunları duyan Sirius anından yerinden kalkarak siyahlar içindeki adamın yakasına yapıştı.Beyaz saçlı bilge adam bir elini şıklattı ve olacak kavgayı durdurarak Zümrüdü Anka Yoldaşlığının toplantısını başlattı.Tonks'tan çocukları uyandırıp aşağı indirmesi için ricada bulundu.Gündemin konusu olan Babayangaların Harry'e saldırısı sırasında Bakanlıkta olanları büyücülere tek tek anlattı.Bu saldırıların arkasınında geleceğinden bahsetti.Bu esnada ikramlık yiyeceklerin ve içeceklerin içilmesi için büyücülere çağrıda bulundu."Gündemimizi bu şekilde kapatıyorum.Bunca uzun konuşmanın ardından herkes açıkmıştır.Bunca güzel yemek varken aç kalmak neden hadi yemeklere bir güzel yumulun!"dedi ve ikramlıklardan yemeye başladı.
****
1 saat sonra
Blake bir köşede sessizce nişanlısı Snape ile otururken Jane beyaz bayrak çekip yanlarına gitti ve Blake'in gönlünü almaya çalıştı.Severus karşısındaki olayı  gözlerini devirerek Jane'i izliyordu altından bir şey çıkacağını adı gibi biliyordu.Molly sevdiği iki kişiyi barıştırmak adına araya girdi ve sıcak bir ortam oluşturdu.Arthur'a göz kırparak kocasına iş attı.Bay Weasley hemen söze girdi."Bugün bakanlıklatan buraya gelirken dikkatimi bir şey çekti mugglelar bir cafede şişeyi böyle döndürürerek bir oyun oynuyorlardı ve çok eğleniyorlardı.Bende hiç çekinmeden yanlarına gittim ve ne yaptıklarını sordum.Onlarda bana doğruluk mu cesaret mi diye bir oyun oynadıklarını söylediler.İlk başta oyunun nasıl oynandığını bilmediğim  için şaşırdılar ama çok geçmeden beni oyuna dahil ettiler.Neyse oyunun nasıl oynandığını öğrendim.Şimdi de bu oyunu oynamak için hepimize bir öneride bulunuyorum.Hem Dumblledore ve McGonagal'ı beklerken zaman geçmiş olur."diyerek Tonks ve Lupin'e baktı onlar evet anlamında kafalarını sallandılar.Sirius hemen söze atladı"Ben bu oyunu biliyorum baya eğlenceli böylece bazılarının kirli donlarını ortaya dökeriz."dedi sinirli bir şekilde Snape bakarak."Benim korkum yok bence sen korkmalısın köpekcik."dedi dişelerini sıkarak Snape."Öhö öhö" yaptı Arthur.İki kızgın adam öldürücü bakışla boğazını temizleyen turuncu saçlı adama baktı."Şey gıcık."diyebildi.Arthur ve hızlıca oyunu ve kurallarını evdekilere anlattı.Harry su içmek için alt kata indiğinde oyun oynayan Arthur,Molly,Tonks,Luppin,Sirius,Jane,Snape ve Blake'i görünce çok şaşırdı.Daha bir buçuk saat önce birbirlerinin bıçaklamaya çalışanlar şimdi sarmaş dolaştı.Gizlice onları izlemeye başladı.Şişe masanın ortasında dönüyordu ve yavaşça şişe durdu.Soru soracak kişi Arthurdu cevaplayan Siriusdu."Doğruluk mu cesaret mi?""Tabiki Gryffindore cesareti""O zaman Severus'u kucakla ve onu iki yanağından öp."Siyahlar içindeki adam "Sakın köpekcik kendini ispatlayacaksın diye asla yaklaşma bana.""Gel kankim.Seni bir güzel öpeyim.Muah."diyerek Sirius Severus'u yanağından öptü ve kocaman sarılarsak Lupinden bu şekildeyken foto çekmesini istedi.Masadakilerin kahkahaları evde yankı yaparken Harry bile daha fazla dayanamayarak kahkaha atmaya başladı.Ama yinede gizlice oyunu izlemeye devam etti şişe sürekli döndü.Sorular soruldu cevaplar verildi cesurluklar kanıtlandı.Şişe yine durdu uçlar Jane ve Severus'u gösterdi.Jane"Doğruluk mu?"dedi.Adam sesizce"Evet."dedi."Soruyu biliyorsun cevabı istiyorum.Evet mi Hayır mı?" Adam başına gelecekleri düşündü hafif yutkundu ve "Evet." Dedi.Jane hayal kırıklığına uğradı.Tek kaşını havaya kaldırdı."Anlamıştım zaten."dedi hiç birşey olmamış gibi yüzünde gülümsemeyle.Sirius hemen atladı."Ama biz hiç birşey anlamadık.Sizin yine gizli kapaklı dolaplarınız.Açık açığa söyleyinde bizde anlayalım."Severus hemen atladı."Köpekleri ilgilendiren bir konu değil.""Yani sadece ana yarasayı ilgilendiriyor diyorsun."Lupin kavgaya son vermek adına "Kesin şu saçma kavgayı.Baksana soruyu sen soruyorsun Pati ,Jane'de cevaplıyor."dedi şişeyi göstererek.Jane"Doğruluk."dedi.Sirius sorusunu sordu."Hep bunu merak etmişizdir gerçekten kocan bir ölüm yiyen miydi?" Arthur ağzındaki suyu püskürterek öksürmeye başladı.Molly şaşkın şaşkın Jane bakıyordu."Hadi ama Pati çok yaratıcısın normalde de sorsan bunu cevaplardım.Tıpkı kardeşin gibi benimde kocam bir ölüm yiyendi."dedi Jane ,Sirius renkten renge girdi."Ne demek istediğimi umarım anlamışsındır ve bir daha benim seçimlerini sorgulamaya kalkma."Dedi kaşını kaldırarak.Şişe döndü.Tonks , Blake sordu."Babayangalar hakkında ne düşünüyorsun?"Cevap doğruluk görüşüne göre verilecekti.Blake kendine engel olamadan "Bence onlarındı kendine göre bir yaşam tarzları var bence Askabanda kapalı tutulacağına salınmalılar." Dedi kadın masadakiler şaşkın şaşkın kadına bakakaldılar.Jane hemen atladı "Amaç mı,araç mı?""Tabi ki de amaç""Peki amacın ne?""Sahibe yakın olmak.""Sahbin için ne yaparsın?"dedi Lupin."Herşeyi.""Babayangaları saldırır mısın?""Hiç düşünmeden tabi.""Severus senin için ne?" Dedi Sirius bıyık altından gülerek."Araç" dedi kadın."Yani onu kullanıyorsun.Sahbine yakın olmak için.Аslında onu sevmiyorsun.""O şapşal bana aşık beni seviyor benimle evlenmek istiyor ama ben onu kullanıyorum.Onun sayesinde buraya gelip sahibe bilgi götürüyorum ve götürmeye devam edicem.Beni kabul ettiniz.Çünkü biz evleneceğiz."
Harry yumruklarını sıktı.Daha fazla dayanamayacaktı.Snape hayatı boyunca Harry'e ne kadar kötü davransada bu evliliği Jane için kabul etmişti dahası bugün Harry'nin hayatını bile kurtardı."Severus Snape ,Blake ile asla evlenmeyecek çünkü o zaten evli." Diyecekti ki ; Lupin söze girdi   "Voldemort'a Harry'i götürmek için bu tuzağı sen kurdun değil mi?"Blake kendine hakim olamadan "Evet."dedi kadın."Nasıl plan kurdun anlat." dedi kurtadam.Kadın  Veritaserum etkisiyle herşeyi anlattı.

Harry Potter Maralın Dönüşü //SeveritusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin