I hope you guys enjoy this story
.
.
Semua kerakter dalam ni milik ANIMONSTA STUDIO but this story is mine .
.
.
Rated:T
.
.
Pada pagi hari di bilik solthron.
Thron:'egghh dah pagi ke'Thron melihat seseorang di sebelahnya.Dia masih tidur lena.
Thron:'apalah nasib aku kedepan ya,macam mn aku nk ckp kat semua orang'
Kejadian malam tadi bermain di pikiran nya sehingga orang yg berada di sampingnya membuat pergerakan kecil bermaksud orang itu mahu bangun.
Solar:huahh~(menguap)ngantuknya~...em dah bangun kau thron.
Thron:a!..ye ye...se..selamat pagi.
Solar:hn selamat pagi.
Thron:'dia masih marah ke'
Solar:pergi la mandi.oh ye selama hukuman pemaafan kau masih berlanjut kau x boleh keluar dari bilik ni apa2 semua makn minum kau nnti aku bawakkan.
Thron:eh!x menyusahkan kau ke?
Solar:x dah la pergi la mandiBaru thron mahu turun dari katil itu tiba2 bahagian bawahnya terasa sakit
Thron:akh!
Solar:kenapa ni
Thron:'t..takkan aku nk bagi tau dia kut malu aku'
Solar:kenapa sakit sangat ke
thron:'tengok! Apa aku nk jawab ni?!'Solar mengangkat thron ala bridal style dan membawanya ke bilik mandi.solar meletakkan thron didalam bad thub{cam tu la kot ejanya}dan mengisi bad thub itu dengan air.
Thron:'walaupun dia tengah marah tapi dia baik juga ye tt..tapi apa dia nk buat ni!'aa..apa kau nk buat.
Thron melihat solar berendam didepanya dan solar melihat thron dengan muka datar
Solar:eh tak la nk goreng ikan..sah2 la aku nk mandi!
Thron:oh ye..ye ke hi..hihihi ingatkan kan kau nk suruh aku mandi dulu hihihi.
Solar:dah la jom mandi tkkan kau x lapar kot.
Thron:j..jomHabis je mereka mandi dan selesai berpakaian solar berkata
Solar:kau tunggu sini jap gi aku dtg bawa sarapan kau faham!
Thron:faham!Ketika solar berjalan kearah pintu dan keluar dari bilik itu dan nenutup pintu itu,ketika solar ingin turun ke bawah dia dikejutkan dengan triple Neko 2 sedang berborak dan 1 sedang membawa makan di atas napan.
Mereka bertatap muka dengan solar dan menatap sengit pada solar.Blaze:bagi kita orang jumpa thron!
Solar:heh!x boleh
Blaze:degik la ko ni!taufan ajar dia!
Taufan:ok!Tolakkan angin!Tolakkan yg sangat kuat menyebabkan tubuh solar terpelanting(?)menabrak dinding
Taufan:itu lah akibatnya kau menyakitkan adik kami!!
Gempa:dah2 jom masuk.Triple neko memasuki bilik solar
Solar:shit!sakit siot!aku kene bagi tau tuan2 kau siluman supaya korang dapat hukuman!
Gempa,taufan dan blaze memasuki bilik solar dan mendapati muka thron yg sedang sedih.
Gempa:thron.
Thron:a!ge..Gempa!apa kau buat kt sini.
Gempa:kitaorang datang nk tengok kau la nah mkn la sup ni khas untuk kau.Gempa memberi kan semangkuk sup untuk thron dengan sebuah senyuman hangat
Thron:tanks
Gempa:wcDalam beberapa minit sup itu lenyap dari mangkuk itu.
Taufan:thron.solar buat apa kat kau.
Thron:(diam)
Blaze:jawab la thron mana tau kitaorang boleh tolong selesaikan masalah kau.Thron hanya mendiam kan diri selang beberapa saat bunyi isakkan keluar dari bibir mungil itu.
Gempa:t..thron knp ni
YOU ARE READING
4Boboiboy's ,Fang prince and 4 Boboiboy's neko
Romance4 boboiboy's prince dalam rupa siluman kucing tersesat di bumi dan bertemu dengan prince boboiboy's dan fang.Adakah mereka dapat balik ke negara siluman atau mengejar cinta pandang pertama mereka.funny/romance