Naše mišljenje o svijetu?

7 3 0
                                    

Prvo da definiram zašto sam napisala 'naše' mišljenje o svijetu. Jer ova knjiga je zapravo na neku stranu motivacijska stoga je meni važno da vama prenesem tu pozitivnu energiju.

Pa sam ovu temu tako nazvala. Eto kada pomislimo na svijet, na što pomislimo?

Ja osobno pomislim na ljude.

Svi znamo da nas ima puno, a to znači da nas ima i dobrih i loših, nažalost. ,,Koliko ljudi, toliko ćudi!"

Svi znamo tu poslovicu, a ona prije svega potvrđuje moje tvrdnje koje ste upravo pročitali, ali potvrđuje i to da je svatko od nas drukčiji na svoj način.

Svatko je različit i upravo nas to spaja i daje razvitak cijelog svijeta.

Zato nemoj mrziti ako je netko različitiji od tebe jer to pomaže svijetu! Ljudi su također dvolični, što znači da imaju dvije namjere. Dva lica.

Tako da jedno moraš zavoliti! Jednom njegovu licu se moraš prilagoditi, a dok shvatiš kakav je on zapravo, onda ga odbaciš i zaboravljaš na njegovu prvu stranu.

Kako ne bismo govorili o dvoličnosti i zlu, počnimo sa srećom. Što tebe na svijetu usrećuje?

Dali je to ljubav, obitelj, prijatelji, tvoj izgled, tvoje dobre strane...?

Kod mene je to ljubav. Vidite, ja kada govorim, prije svega na vrh jezika stavljam ljubav. Da to što kažem bude izrečeno s ljubavlju.

Mislim da je upravo ljubav ta koja nam daje snage dalje i potiče dobar odnos s drugima. To ću i povezati s Bogom.

Kada vas naprimjer vaš prijatelj iznervira i naljuti, nemojte ga odbiti.

Zamislite da vas to Isus iskušava te se smirite i oprostite mu. Ionako nitko nije savršen!

Rekla sam da ja pomislim na ljude, ne znam na što vi, no bazirati ćemo se  na tome...

Ljudi-već smo rekli da ih dijelimo na dobre i zle. Mi ćemo se bazirati na zle tako što ćemo ih u ovoj temi pretvoriti u dobre.

Zli ljudi su sebični, dvolični, razmaženi, licemjerni, pohlepni, puni požude,... i sl.

No, kada bolje razmislimo, njih samo treba pretvoriti i ukazati im na njihove pogreške.

I zapamtite, nitko nije savršen!

Savršeni ljudi su ljudi puni ljubavi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Baš ti...Where stories live. Discover now