Menyelamatkan Akademi (Bhg.1)

63 1 1
                                    

Selepas Mari dan Suzune mengakhiri demostrasi alatan sihir berteknologi yang baru di reka dengan bantuan Tatsuya, dewan pendemostrasian telah diserang oleh kumpulan pengganas yang dipercayai dari kumpulan "Naga Tanpa Kepala" yang diketuai oleh Jiedo Heigu. Dewan itu telah dicerobohi dan pengganas tersebut menahan semua murid dari beberapa sekolah. Pengganas tersebut mengugut semua pelajar untuk meletakkan gajet sihir mereka ke bawah. Tetapi, Tatsuya dengan berani nya melawan arahan mereka. Ketika salah seorang pengganas tersebut menembak Tatsuya dengan peluru anti sihir, Tatsuya mengaktifkn sihir nya dan menghalang semua peluru yang ditembak dengan menggunakan tangan nya sahaja. Kemudian, Tatsuya memotong tangan pengganas tersebut. Selepas itu, semua murid memberanikan diri untuk menangkap semua pengganas yang berada di dalam dewan demostrasi tersebut.


 Tatsuya kemudian mengesan kedudukan musuh dan mencari di  manakah  mereka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tatsuya kemudian mengesan kedudukan musuh dan mencari di manakah mereka. Selepas menjumpai musuh, rakan-rakan Tatsuya mucul. Leo ingin menyerang tetapi ditarik oleh Tatsuya dan berkata "Musuh, menggunakan peluru anti sihir berkelajuan tinggi" demi keselamatan Leo. Kemudian, Tatsuya meminta bantuan adiknya, Miyuki untuk membekukan kesemua peluru musuh. Selepas itu, Tatsuya dengan berani nya menyerang kesemua musuh dengan pantas! Rakan-rakannya turut serta untuk melawan semua musuh itu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 06, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Irregular At Magic High School: Terrorist Attack (Bahasa Melayu)Where stories live. Discover now