Αυτή η κίνηση του Αλέξανδρου έβαλε την Αναστασία σε πολλές σκέψεις. Αυτή όμως που κυριαρχούσε στο μυαλό της ήταν γιατί έφυγε μόλις είδε την Ιορδανίδου ή αν αυτό ήταν ιδέα της. Πλέον δεν άκουγε τα όσα της έλεγε η παρουσία απέναντί της, αλλά σκεφτόταν κάποια ερώτηση που θα μπορούσε να κάνει προκειμένου να επαληθεύσει την υποψία της. Όμως η Ναυσικά την πρόλαβε..
Ν- Χάρηκα πολύ για την γνωριμία..γνωρίζετε αν ο κύριος Αλέξανδρος είναι στο γραφείο του; Για να τον χαιρετήσω και αυτόν! (είπε σε μια προσπάθειά της να καταλάβει αν ίσχυε ότι της είχαν πει προηγουμένως.)
Αυτή η ερώτηση όμως ήταν αυτό που χρειαζόταν η Αναστασία. Φορώντας το ακαταμάχητο χαμόγελο της, απάντησε:
Αν- Δεν γνωρίζω.
Ν- Υπέθεσα ότι θα γνωρίζετε αφού έχετε και μια πιο στενή συνεργασία..
Η Αναστασία την κοίταξε απορημένα αλλά και ξαφιασμένα από την αλλαγή της στάσης της. Όμως δεν την άφησε να το καταλάβει. " Όχι γνωρίζω ό,τι ξέρετε" είπε.
Ν-Καλώς να μη σας καθυστερώ άλλο..και πάλι χάρηκα για την γνωριμία.
Μόλις η Ναυσικά έφυγε η Αναστασία αποφάσισε να πάει από τον Αλέξανδρο.
Πριν προλάβει όμως, στο ασανσέρ την βρήκε η Αριάδνη και της έκανε νόημα να πάνε στο γραφείο της. Μη θέλοντας να καθυστερήσει άλλο η Αναστασία της είπε καθώς απομακρυνόταν από κοντά της "θα έρθω αργότερα τώρα θέλω να πάω στο γραφείο του Αλέξανδρου". Όμως τα λόγια της φίλης της, την έκαναν να σταματήσουν "Μα για αυτόν θέλω να σου πω και την Ναυσικά". Αμέσως πήγε πάλι κοντά της και την τράβηξε μέσα στο γραφείο της για να μιλήσουν πιο άνετα. Η Αριάδνη της είπε όσα είχε μάθει από τον Άρη και μπορούσε να καταλάβει πόσο την πείραξε αυτό το θέμα, αφού ήταν εμφανής πλέον ο εκνευρισμός της. Μόλις τελείωσε η Αναστασία άρχισε να λέει "Τι δουλειά έχει αυτή εδώ μέσα και ο άλλος γιατί παίζει κρυφτό;; Άρα κάτι τρέχει ακόμα με την τύπισσα" είπε όλο θυμό και άρπαξε την τσάντα της. Καθώς έφευγε άκουσε την Αριάδνη να γελάει και να της λέει ότι ξέχασε το κινητό της. Γύρισε πίσω και την είδε να κρατιέται για να μη γελάσει περισσότερο "Γέλα γέλα αν φέρει όμως ο Άρης καμία γκομενίτσα του εδώ μέσα μη τολμήσεις να έρθεις να μου κλαφτείς" της είπε και αμέσως το γέλιο της Αριάδνης κόπηκε. Η Αναστασία κοιτάζοντας την πονηρά της είπε " Άντε φεύγω τώρα θα τα πούμε όμως στο σπίτι είμαι πολύ περίεργη να δω τι έκανες τόση ώρα με τον Χατζηγεωργίου" και την χαιρέτησε στέλνοντας της νοητά φιλάκια με το χέρι.
YOU ARE READING
Συνάντηση με το πεπρωμένο
RomanceΠαράξενες συμπτώσεις... δυο απαγορευμένοι έρωτες . Δυο φίλες οι οποίες έχουν περισσότερα κοινά από όσα νομίζουν και ένα παρελθόν που εύχονται να μην είχαν και το παιχνίδι της μοίρας ξεκινά... Η Αριάδνη και η Αναστασία δυο κοπέλες γεμάτες όνειρα και...