Κεφάλαιο 6 - Ο άγνωστος

61 9 4
                                    

Ξύπνησα κεφάτη σήμερα . Ο ήλιος έλαμπε , ήταν υπέροχα , ήθελα να μείνω έτσι για πάντα.

Η ώρα 7:00 . Παρασκευή , πλέον .
Επιτέλους το σχολείο τελιώνει και αρχίζει το σαββατοκύριακο .

Είχα τόσο κέφι ,που ντύθηκα με μια κοντή μαύρη μπλούζα , ενα μπλέ τζίν και το καλήτερο για το τέλος...έβαλα make-up.

Πήγα στον καθρέφτη και θαύμαζα το είδωλο μου .

"Φτού μου , μην με ματιάσω"

Πηγαίνω στο δωμάτιο της Αντιγόνης . Και μπαίνω πολύ χαρούμενη .

"Καλημέρα αδερφούλα μου " της λέω με ένα τεράστιο χαμόγελο που δεν λέει να φύγει .

"Πού την είδες την κάλη την μέρα;" ρωτά , ενώ είναι ακόμα στο κρεβάτι της.

"Σήκω 8:00 η ώρα "λέω μπας και σηκωθεί.

Αυτή πετάγεται σαν ελατίριο και μέσα σε 5 λεπτά είχε κατεβεί κάτω .

"Αριάνδη , θα σε σκοτώσω . 7:20 είναι η ώρα . "

"Οχχ αλήθεια; Δεν το πρόσεξα συγνώμη "

"Χμμ...παρα είσαι χαρούμενη σήμερα . Θα φτιάξω καφέ να τα πούμε . Η θεία έφυγε νωρίς οπότε έχουμε πολύ ώρα μπροστά μας ."

"Κάτσε πού το ξέρεις πώς η θεία έφυγε νωρίς και δεν είναι σπίτι ; Αφού κοιμόσουν" λέω με περιέργεια .

"Μου το είπε πρίν φύγει"

"Αα μάλιστα "

Καθήσαμε να πιούμε τον καφέ μας , μαζί με διάφορα γλυκάκια .

"Αχ γλυκά "λέω

Πάω να βάλω ένα  στο στόμα μου και αμέσως η Αντιγόνη το ρίχνει απο το χέρι μου .

"Ιιι τί έκανες εκεί ;"

"Ξέχασα πως δεν πρεπει να τρώς γλυκα και διάφορα αγορασμένα προϊοντα " λέει

Οχ ....αμάν . Και εγώ το ξέχασα .

"Έλα ρε ήταν μόνο μια λυποθημία "

"Ρε πάς καλά; Δεν ήταν μια λυποθυμία , ο γιατρός βρήκε πως όλα αυτά τα ανθυγιείνα που έτρωγες πάνε να καταστρέψουν τον οργανισμό σου , διότι τα έτρωγες σε μεγάλο αριθμό. "

Μα πώς το ήξερε ο γιατρός; Και απο πότε η Αντιγόνη έγινε έξυπνη;

"Πώ καλά .Ο καφές τουλάχιστον επιτρέπεται ή να αρχίζω να πίνω μαύρο τσάϊ ; " λέω νευριασμένη

"Νομίζω πώς επιτρέπεται "

"Πώ ανάθεμα τα γλυκά που έτρωγα "

Deep In The Sea ||Ολοκληρωμένη||Where stories live. Discover now