70.Трябва да си уплашен Стайлс, защото аз съм ужасена.✔

Start from the beginning
                                    

-Защо избягахте, госпожице?

-Бях пияна, дори не си помнех името тогава.Какво трябваше да направя?-извъртях очи.

-Защо не казахте нещо след това?Защо не ни се обадихте?

-Обадих се на Анабел.- свих рамене.От части това си беше истината.
-Дори ходих в болницата.-вярно, че не бях много добра, но това е друг въпрос

Ченгето въздъхна и стана от столът си.Взе ключовете и започна да ги върти на пръста си.

-Някак си не ти вярвам.-застана пред мен.
-Подозрителна си ми още от когато дойде първият път.

Засмях се и кръстосах краката си.Дали ако го убиех някой щеше да забележи?

-Не мисля, че имате право да ме арестувате, полицай.Дори нямате доказателства за повдигане на обвинения, камоли за извършване на арест.В нарушение сте.-подсмихнах се докато се изправях.Приближих се към него и подадох ръцете си към неговите.

-Миналият път бяхте буини, а просто искахме разпит.Не можех да съм сигурен този път.

Поклатих ръцете си нетърпеливо.Видях как леко се подсмихна докато гледаше надолу.Отключи ме и махна белезниците, а аз потърках ръцете си.

-Камерите не са ли записали виновниците?-върнах се обратно на стола.

Някак си щеше да е подозрително, ако не се поинтересувах поне малко от приятелката си, нали?

-Случаят е наш от скоро и то, защото има и други такива подобни.Доколкото ми е известно на другите момичета е нямало надписи.

-Камерите не са ли записали виновниците?-повторих се, подпирайки главата си с ръка.

-Не мисля, че е ваша работа, госпожице.

-Прав сте шерифе.-кимнах към него.
-Но все пак.-свих рамене.
-Аз няма да кажа за ареста и белезниците.-смигнах му.Не, че не знаех кой беше отговорен за побоят й, но какво ми пречеше да знам подробнистите?

-Черен бус я е изхвърлих в тази уличка.Без номера и със затъмнени стъкла.Нямаме нищо.

Кимнах и станах готова да изляза през вратата.

-Дано да ги пипнете.-обърнах се към него преди да изляза.Онзи измърмори нещо, но какво ме интересуваше?

Излязох с бързи крачки от районното преди някой да ме е видял и да докладва.

-Хари?-засмях се, щом го видях да чака облегнат на колата ми.Изтичах при него и го прегърнах.

strong | camila cabello and harry stylesWhere stories live. Discover now