Prolog

24 8 8
                                    

Iris, bogini życia, związała się z człowiekiem, przez co zrodziła siedmiorgo dzieci. Nazwała je Leila, Ilza, Britney, Istra, Etryk, Tridius i Izydor. Wiedziała natomiast, że ich ciała nie będą żyć wiecznie, więc zabrała dzieci do swojego źródełka. Zanurzyła kolejno dzieci, dając im nadnaturalne moce i dusze przechodzącą z istoty na istotę.

Kochała je najbardziej na świecie, smucąc się, gdy jej dzieci odchodziły, lecz wiedząc, że odrodzą się w kolejnym ciele. Była tylko jedna wada, śmierć zabierała wspomnienia, przez co pociechy, nigdy jej nie pamiętały. Ta wada kazała matce jedynie patrzeć na kolejne osoby, które zostały, przynajmniej każdy tak twierdził, nawet oni sami, wybrani.

Przez tysiące lat, dusze zmieniały swoich właścicieli, a o Wybranych zaczęto uważać, że są to jedynie mity i legendy. Jedynie garstka osób, które stanowiły tajną organizację, wiedziała kto jest aktualnym posiadaczem mocy. Organizacja nazwana WGS, czyli Wybrani Gawędzą Se, była rodziną mężczyzny, który jest ojcem Chodzących Dusz. Niestety, zło nigdy nie śpi...

~*~
Zapraszam na moją nową opowieść! Dobra, nie nową, lecz starą. Ale przez to, że większość osób jej nie czytała (jedynie moja kuzynka swiatpomaranczy, dla niej pisałam :*), publikuje jeszcze raz, tym razem tutaj. Do napisania później!

Ja

Potomkowie Dzieci Boga: Chodzące DuszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz