3.BÖLÜM

305 19 5
                                    

Her şey o kadar hızlı gelişti ki ikiside şaşırıyordu,sabah uyandıklarında Meryem kahvaltı hazırlamak üzere mutfağa geçti hala korkuyordu.Bebek sahibi olmaktan değil,daha yeni sevgili olmalarından dolayıydı.Ama şu an ne bir mide bulantısı ne bir kusma vardı hele öyle bir şey olsun,işte o zaman izleyin olayları...
   Enes ve Başak evlerinde olayların hızına birden yetişemediler,ama yaptıklarından pişman değillerdi aksine çok memnunlardı.Sadece bu hız onlara fazlaydı.
   Meryem ve Orkun sabah kahvaltısı için oturdular muhabbet ettiler,sevgi sözleri falan derken kapı çaldı.Meryem kapıyı açtığında karşısında uzun,ince bir kız gördü.Oya'ydı bu kız.Meryem,Oya'nın Orkun'un eski sevgilisi olduğundan haberi vardı.
   "Buyur?"
"İçeri almayacak mısın?"
"Neden alayım seni içeri söylediğini söyle sonra burdan kaybol"
"Bak canım bu atar sana fazla içerde olan kişi benim eski sevgilim hatırlatırım."
"Bak canım içerde olan kişi benim şu an hayatımın anlamı,bende onun.Şu an çok mutluyuz.Hatırlatırım" diyip kapıyı Oya'nın yüzüne kapattı.-MERYEM VURDU GOL-

Orkun "kimmiş o?" diye sorunca Meryem;
"Eski sevgilin Oya."
"Yine mi gelmiş o sen n'aptın?"
"Kovdum."
"Belki bir şey diyecektir"
"Daha ne diyecek Orkun eğer onunla konuşmak istiyorsan al eve ben giderim?"
"Hayır o anlamda demedim aşkım tamam kapalım konuyu"
-Sude Orkun'u arar-
"Meryem,Oya'yı kovmuş"
"Evet,ne var bunda"
"Yok iyi ki kovmuş yoksa Oya daha çok laf ederdi şu an yanımda"
"İyi görüşürüz"
"Bay"
Meryem dışarı çıkmaya Elif ile buluşmaya karar verir saat 18:30 da kafe de buluşmak üzere sözleştiler ve buluştular.
Meryem'in başına gelmemesi gereken şeyler geliyordu ama onun hiçbir şekilde haberi yoktu.
Oya kapıyı çaldı,Orkun evde tek.Oya,Orkun'a;
"Bulmuşsun birisini"
"Sanane bunda gider misin?"
"Vay demek öyle Orkun Bey,silip attın beni"
"Daha ne yapacaktım,sevmeye devam mı edecektim seni?"
Oya,Orkun'u iterek eve girdi koltuğa oturdu.Orkun ayakta,Oya'nın karşısında evden gitmesi için çabalıyordu.Yoksa sonuç iyi olmayacaktı.Meryem eve yaklaşıyordu apartman merdivenlerinden çıkıyordu.Oya o sırada ayağa kalktı Orkun'la dipdibe geldiler.Meryem o an anahtarla kapıyı açtı..
Gördüğü manzara onu şok etmişti.Oya birden Orkun'un elini tuttu.Orkun donakaldı.Meryem hiddetle kapıyı kapatıp dışarı çıktı.Ağlıyordu,çok ağlıyordu.Elinden hiçbir şey gelmiyordu sokakta yağmur altında yürüyordu.Göz yaşları yağmura eşlik ediyordu.Orkun Oya'yı evden kovmayı başardı,telefonundan direk Meryem'i aradı.
5-10 belki daha fazla.Ama Meryem duymamazlıktan geliyordu.Bu saatte,karanlıkta bir bayanın başına bir sürü şey gelebilirdi.Orkun üzerine bir mont geçirdi ve dışarı çıktı tam tamına 1 saat boyunca tüm sokakları gezdi,o sırada Meryem'i 10 larca kez aradı.En sonunda Meryem'i bir kaldırımın başında oturup ağlarken buldu.Orkun montunu Meryem'e giydirdi,sarıldı,kokladı."Hiçbir şey gördüğün gibi değil ben sana aşığım,ona değil.Lütfen anla beni Meryem lütfen."Meryem Orkun'u ittirip "Bana bak Orkun,ben senin sandığın o salak,aptal kızlardan değilim.Montunu da istemiyorum" diyip ayağa kalktı ve montu Orkun'a fırlattı.Meryem koşuyordu,Orkun'da öyle.Meryem'i kolundan tutup kendine döndürdü ve öptü.Meryem'i ikna etmek Orkun tarafından zor oldu.Eve döndüklerinde koltuğun üzerinde Oya'nın çantasından düşürdüğü notu buldu Meryem.Okumaya başladı."Şu an ne kadar birbirinizi sevseniz bile benden kurtulamayacaksınız:)"
"hassiktir."
"Bir şey olmaz Meryem ben Sude'yi arayacağım sen içini rahat tut hiçbir şey yapamaz.Sude,Oya'yı ikna eder.
-
-
-
GERÇEKTEN İKNA EDEBİLECEK Mİ ACABA.BU BÖLÜMÜ YAZARKEN RESMEN OLAYI YAŞAMIŞ GİBİ OLDUM ŞU MERYEMİN KAPIYI AÇMA SAHNESİ FALAN NEYSE UMARIM HOŞUNUZA GİTMİŞTİRRR

You special for me || merkunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin