Friends

104 14 2
                                    


„Stalo se mezi Tebou a Joshem něco?" Vyplnil Mark dosud panující ticho v autě.

Quiet is Violent tour skončila stejně rychle, jako začala. Tylerovi se ještě teď živě promítal před očima koncert v rodném Columbusu. Jako kdyby to bylo teprve včera, kdy odtud on spolu s Joshem a zbytkem twenty one pilots crew vyrazili velkým, černým autobusem na turné po prakticky celých státech. K neuvěření, kolik se toho může za půl roku změnit.

Po bubeníkovi nebo zbytku týmu nebylo v Markově autě ani památky. Tyler to na sobě sice nedával znát, ale byl skutečně vděčný, že ho jejich manažer a producent sveze až domů. Původně se předpokládalo, že se budou všichni navracet společně, nebo minimálně, že hnědovlásek a modrovlásek budou sedět alespoň v jednom autě na cestě zpět do Ohia.

K ničemu takovému nedošlo. Bylo to asi sobecké, ale Tyler neměl na nikoho náladu. Se zbytkem týmu se sice rozloučil objetím a vlídnými slovy, své snoubence věnoval letmé políbení těsně předtím, než za sebou zavřel dvířka od Markova jeepu. Když už seděl na zadní sedačce za místem řidiče, tak se přes okénko setkal pohledem s Joshem. Ovšem předtím, než stačil bubeník vůbec otevřít ústa nebo jen zamávat na rozloučenou, tak zpěvák své tmavě hnědé oči sklopil předstíraje, že se věnuje něčemu na mobilu. Ačkoliv měl vypnutý displej.

Bylo jen otázkou času, kdy už to někdo nevydrží a zeptá se, co se mezi dvěma nejlepšími kamarády stalo. Ani ne měsíc zpátky by se bez sebe pomalu nehnuli na krok, a teď to vypadalo, že se sami sobě navzájem snaží vyhýbat, jak jen to jde. Především tedy Tyler. Josh se kolikrát snažil na svého nejlepšího kamaráda promluvit, navázat jakoukoliv konverzaci o čemkoliv, ale Tylerovy jednoslovné, odsekávané odpovědi ho časem přestaly bavit.

Jenna si zrovna tak všimla Tylerova zvláštního chování. Nejen, že se Joshe vysloveně stranil, ale i v jejich soukromí se začal chovat jinak. Větší fyzický kontakt, než políbení mezi nimi neproběhl už dobré dva týdny. Tyler si dokola opakoval, že je jen unavený, že by ocenil větší soukromí, že až se s Jennou vrátí do společného domu v Columbusu, tak zapomene na všechno, co se stalo.

Osud ale odmítal vyhovět Tylerovým představám, a tak jeho snoubenka odjela do jiné části Columbusu ještě pár dní před ním proto, aby mohla navštívit rodiče, které po celou dobu turné neměla šanci vidět. Tyler na to nemohl nic říct. Měl by být vůbec vděčný, že Jenniny rodiče dovolí své dceři, aby se někde půl roku tahala s nějakou kapelou.

A s blondýnčiným odjezdem vyhasla Tylerova poslední naděje, přijít na jiné myšlenky. Během turné se mu to dařilo díky fanouškům. Mohl si vyřvat plíce do mikrofonu, poslouchat nadšené pištění davu lidí, číst si cedulky s různými věnováními a vzkazy, které ho vždy zahřály u srdce. Sem tam se díky fanouškům twenty one pilots necítil, jako až tak hrozný člověk.

Jenže teď, teď už bylo po všem. Turné skončilo, možnost vystupovat před lidmi skončila, možnost nechat si hlavu zaplnit křikem publika na místo černých myšlenek skončila. Všechno skončilo.

Tyler celou cestu pořádně nepromluvil. V hlavě se mu dohromady míchalo tolik věcí, že měl strach pusu pootevřít na jeden milimetr, aby mu z ní náhodou nevyklouzlo něco, co by nemělo. Mark se na něj snažil mluvit. Zkoušel se ptát na cokoliv, co by mohlo zkroušeného hnědovláska přinutit k reakci. Dobře viděl, že Tyler se necítí zrovna nejlépe, a tak se nechtěl ptát na nic osobního v naději, že s ním frontman naváže konverzaci sám.

Nestalo se tak. Za posledních několik hodin jízdy z letiště ke Columbuskému předměstí se mu nepodařilo z mladšího chlapce dostat cokoliv jiného, než „hm", „aha", „jo, docela jo". A takové chování nebylo u Tyler obvyklé, normální. Když chtěl, tak se uměl urazit víc než dost, ale v takové chvíle ho dokázal rozesmát a následně rozpovídat Josh, jenže s Joshem už snad týden nepromluvil a v jeho přítomnosti byl ještě chladnější než v přítomnosti kohokoliv jiného.

Lost Halo [Joshler CZ] ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat