HAYAT
Otelden çıktığım gibi kızları aradım birinizin evinde toplanın toplantı yapıcaz dedim.Aslı kapıyı açtığı gibi saymaya başladı zaten.
-Nerde kaldın kızım ya hem arıyorsun sesin de panik içindeydi ödümüz patladı.
Dur bir içeri gireyim kızım ya zaten ne oluyor anlamıyorum.
-Hadi hadi tamam geç bahçedeyiz.
Tamam ben çıkıyım bana bir sürahi su getir.
-Yuh bir sürahi mi?
Evet anca geçer şu halim.
-Tamam getiriyorum bak sakın bensiz başlama gebertirim.
Tamammmmm.
Aslı geldikten sonra dün ki olaydan bugüne kelimesi kelimesine anlattım.
-Yuh ben de hafif bir tırsmadım değil hani hayat.
-Gerçekten de peşine düşmez herhalde canım o kadar da değildir.
-Ama telefonu falan almış fotoğrafları incelemiş öyle de konuşmuş bence de tırsmalıyız.
-Bence ailene ya da murada söylemelisin. Olmaz ne diyeyim hem annem sokağa salmaz beni sonra babam falan.Murad daha dün evlenme teklif etti çocuğa peşimde bir sapık olabilir mi diyeyim.
-Oda doğru da ay ne diyeyim bilemedim.
-Durun bakalım belki de bir daha çıkmaz karşına zaten nerde bulacak bir daha seni.
-Bence de hayat bugün telefonu bahane etti karşına çıktı bir daha nerde bulacak seni. İnşAllah kızlar ya ay resmen sinirimi bozdu.
-Tamam canım tamam.Hem sen bırak şimdi o hödüğü murad sana evlenme teklif etti kızımm.Sen bunu düşünüp sırıtsana.
-Ay aynen ya senin şuan karşımız da aptal aşık olarak sırıtman lazım.
-Katılıyorum canım hem siz dünden sonra hiç konuşmadınız mı aramadı mı eniştemiz?
Aslı daha lafını bitirmeden telefonum çaldı.Murad arıyordu? Kızların gülüşmeleri arasında biraz uzaklaşarak telefonu açtım.Efendim?
-Selamün aleyküm hayat.
Aleyküm selam murad.
-Eğer izin verirsen annemi size göndereceğim annenle konuşması için ne dersin?
Normalde dans ederek cevap vereceğim soruyu çok sakin bir şekilde cevaplamıştım.Tabi ki murad ne de olsa teklifini kabul ettim değil mi?
-Evet teşekkür ederim ben yine de sormak istedim.Haberin olduğunu söyleyeyim mi peki?
Tabi ben zaten anneme söylerim oda babama söyler ama bu yüzden akşama olsun olur mu annen oturmaya gelir açar konuyu bende konuşmuş olurum.
-Tabi ki tabi ki çok çok teşekkür ediyorum sana yani ne diyeyim bilmiyorum annem size görücü gelecek ve sende istiyorsun ya artık ölsem de gözüm açık gitmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT'IN SIRLARI
Teen FictionHAYAT:22 yaşında sakin duygusal ve birazda içe dönük bir kızdır.Masumiyetin izlerini yüzünde taşıyan bir güzelliği vardır.Yaşadığı mahalle de en yakın arkadaşlarıyla beraber büyümüştür ve en büyük ilk aşkıyla da...Ama bu aşk o ve arkadaşları arasınd...