•Bölüm 4•

851 33 5
                                    

Gözlerimi açtığımda hastanede olduğumu farketmem uzun sürmedi.Kalkmaya çalıştığım sırada başıma bir zonklama girdi,hafif yüzümü buruşturup geri yattım,sanırım başımı çok fena çarpmıştım.Gözlerimi tekrar kapattigim sırada odaya hemşire girdi"Nasılsınız Mina hanım?"hemşirenin konuşmasını fazla samimi buldum normalde oturup bunu 5-10 dakka düşünmem gerek ama şu an tek istediğim bir an önce evime gitmek "iyi,daha iyi hissediyorum yani" "merak etmeyin serumunuzda bitti zaten birazdan taburcu olacaksınız" dedi gülen bi surat ifadesiyle.Hemşire odadan çıktıktan sonra bende olanları sindirmeye calisiyodum,en son ondan mesaj gelmişti okuldaydık sonrası yok.

Yatakta hafif dogrulmaya çalıştım, sırtımı yatağın başlık tarafına koydum,bizimkiler ne zaman gelicekti acaba diye düşünürken birden kapı açıldı, 'iyi insanlar lafın üstüne gelirmiş' "aşkım sizi çok özledimm" dedim heyecanla, 'ama bu kim?' "bende seni çok özledim aşkım" dedi aşkımı bastırarak buda kimdi simdi? "sen kimsin?" dedim onun suratına bakarken.
Hafif sarı saçları,kahverengi tonlarında gözleri ve mükemmel bir fiziği vardı.
Ben ona bakmaya devam ederken o çoktan yanıma gelmiş beni suzuyodu."kim olduğunu soylicekmisin artik? "dedim ona " konussana be çocuk kimsin sen ya,bizimkilermi gönderdi seni?" yine cevap yok
Odanın kapısı çalındı ve içeriye hemşire girdi,kolumdaki serumu cikartip konuştu"taburcu islemlerinizi sevgiliniz halletti artik çıkabilirsiniz Mina hanım tekrar geçmiş olsun"deyip itiraz etmemi bile beklemeden çıktı "sevgilinizmi dedi?" dedim yanimdaki sarı çocuğa dönerek bana hafif bi gülüş atıp "hadi sevgilim evimize gidelim artık".

Yaman'dan devam

Hastaneye girdiğimde Mina'nın bulunduğu kata çıktım,kapısının önüne geldiğimde kapıyı açıp içeri girdim, ama Mina içerde değildi yatak toplanmış,serum ve Mina'nın kıyafetleri yoktu.'nereye gitti bu kız' odanın içindeki tuvalete birikikez tiklattim ses seda yoktu bende içeri girip baktım burdada yoktu. Dışarı çıkıp bu kattaki resepsiyondaki hemşireye sordum "Mina DAGDELEN odasında yok başka bi odayami alindi acaba" dedim hemşire gulerek "Mina hanım taburcu oldu efendim" dedi "taburcumu? taburcu olsa haberimiz olur demi gelip biz alirdik onu zaten" "bi beyefendi geldi Mina hanımın taburcu olacağı zaman sevgilisiymis galiba öyle dedi o çıkarttı Mina hanımı" "sevgilisimi?bi yanlış anlaşılma olmuş galiba Mina'nın sevgilisi yok" dedim hemşireye kizgin bi şekilde."bilmiyorum artik beyefendi"dedi hemşire.
Cebimden hemen telefonu çıkartıp Barış'ı aradım "he" "Mina'yı senmi çıkarttın lan hastaneden" "saçmala Yaman manyakmısın olum,sen demedinmi bana siz bırakın ben çıkartırım Mina'yı hastaneden diye" "dedim ben dedim ama Mina yok" "ne demek Mina yok nerde olum kız" "bilmiyorum sordum hemsirelere taburcu oldu dediler hemde gelip sevgilisi çıkartmıs hastaneden Mina'yı " "sevgilisi?sevgilisimi var lan o kizin Yaman kız nerde olum kayıpmı ettin lan kızı?"çok kızmıştı sesi çok kötü geliyodu " bilmiyorum Barış " dedim "Yaman oraya geliyorum eğer geldiğimde o kızı yaninda gormessem senin geçmişini sikerim ona göre"
İşte şimdi hapı yuttuk.

                     *****************

Arkadaşlar hikayemi begendiyseniz yorum yapmayı unutmayın yani yorum yapınki bende ona gore devam edim.

Bu arada beni takip ederseniz çok sevinirim.
Hepinize iyi tatiller...

•Deli Sapık•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin