Hoofdstuk 15

172 7 0
                                    

We zijn afgestudeerd de laatste weken is er bijna niks gebeurt dus dan ga ik jullie niet vervelen met saaie verhalen ;) we zijn nu bij mij thuis en Remus logeer bij ons. Sarina vind Remus helemaal geweldig, Remus vertelt haar allemaal verhalen. (Je moet ff weten dat Newt Scamander een soort van oom van Lune is)

~~bij het avondeten~~
'Lune, ik heb vandaag een vervroegt verjaardagscadeau voor je geregeld. Het is iets waar je heel voorzichtig mee om moet gaan.' Vertelt mijn vader me enthousiast, dit word waarschijnlijk een of ander klein aardmannetje dodelijk saai. 'Ik kan niet wachten pap.' Zeg ik sarcastisch.

Na het eten sleurt mijn pa mij en Remus mee naar buiten naar de schuur. Mijn vader kijk ons enthousiast aan. 'Jullie zullen verstelt staan. Lune je droom gaat uit komen!' Hij opent de deur en binnen staat een prachtig zwart paard met bloed rode ogen.

'Lune, Remus dit is Bloody Black ze is een kelpie

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Lune, Remus dit is Bloody Black ze is een kelpie.' Mijn vader pakt de kelpie en geeft hem aan mij. 'O god. Pap zo bedankt! Hoe heb je dit voor elkaar gekregen. Heeft oom Scamander geholpen?' Mijn vader knikt. 'Ik ben blij dat je het leuk vind. Bloody Black kan tijdens je weken op Hogwarts in het verboden bos leven. Ik heb alles geregeld met Dumbledore.' (Ik ben docent zwerkbal geworden ondanks dat ik niet in het team zat ben ik best goed in zwerkbal. *) "Dankje!' Ik om heels mijn vader en aai ik heel voorzichtig de kelpie. 'Ik laat jullie 3e wel even alleen.' Mijn vader verlaat de schuur en Remus gaat acht me staan. 'Je heb volgens mij een zwak voor gevaarlijke dingen.' Fluistert hij en legt zijn handen op mijn heupen. 'Misschien. Vroeger was ik altijd op zoek naar een kelpie. Toen ik zes was vond ik een spier witte hij lag op sterven. Een muggle had hem met een vuurwapen beschoten. Oom Scamander kwam me gelukkig achter na en hij heeft de kelpie gered. Hij hou zo veel van ze.' Ik zet de kelpie in een stal en geef hem te eten. Vrolijk draai ik me om naar Remus, om hels hem en kijk hem ondeugend aan. 'Lune je lijkt echt op je oom, allebei gefaciliteerd door gevaarlijke dingen.' Remus schud glimlachend zijn hoofd. 'Ik kan er niks aan doen dat de knapste, liefste en leukste jongen een weerwolf is.' Fluister ik en kus hem zacht. 'Lune je weet dat ik je kan verwonden en straks loo..' 'Remus we hebben het er over gehad. Ik ben niet bang voor je meestal is het mijn eigen stomme schuld.' 'Maar.' 'Remus zo makkelijk kom je namelijk niet van me af.' Remus schud lachent zijn hoofd en ik sla mijn armen om hem heen. 'Cute little cat van me.' Fluistert hij en zoent me zacht. Mijn handen gaan door zijn haar, ik trek er een klein beetje aan waard door Remus een grommend geluid maakt. Hij tilt me op, drukt me tegen de muur en begint intens te zoenen. Ik doe zijn shirt uit en ga met mijn handen over zijn borst. Zijn spieren onder mijn vingers spannen kort aan. Hij kijkt me aan en vraagt zacht. 'Ben je er klaar voor?' 'Ik denk het.' Fluister ik en wil hem kussen. 'Dan wil ik je eerst iets geven.' Hij zet me voorzichtig neer, ik kijk hem niet begrijpend aan tot hij een klein doosje uit zijn zak haalt en op zijn knieën gaat. In het doosje zit een ring met een Wolfen kop.

'Remus?' 'Lune zou je met willen trouwen?' 'O god, ja, Remus

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Remus?' 'Lune zou je met willen trouwen?' 'O god, ja, Remus.' Fluister ik terwijl ik hem omhels, hij doet de ring om. 'Okay waar was ik.' Zegt Remus ondeugend. 'O, ja. Hier.' Hij begint me weer te zoenen en ik hem.

~~~~
* Lune word een soort van coach en geeft extra trainingen aan alle teams maar vooral aan Gryffindor.

The Big wolf and The Little CatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu