- w końcu wydał nową piosenkę!!
-Kto taki ?- spytał się Hoseok wstając z podłogi, by znów usiąść przy krześle jak cywilizowany człowiek.
- August D!!! Jeju czekałam tak długo. On nigdy nie robi spojlerów. Coś czuję, że ta piosenka moją nową energią życiową- Yeonrin zaczęła przytulać telefon do piersi. To urocze, że muzyka potrafi wydobywać takie uczucia.
- a no tak. Suga coś mówił, że dzisiaj wyda piosenkę - Hobi powiedział to jakby nigdy nic. Znów jest coś, o czym nie wiem?
- jaki Suga ?- dwójka moich przyjaciół spojrzała na mnie takim wzrokiem jakby chcieli mnie zabić-poważnie pytam? Mówiłam, że nie interesuje się kpopem.
- jak można nie znać Agusta. Masz szczęście, że będę nocować. Szykuje się na lekcję!- dziewczyna zaczesała swoje włosy do tyłu bu dodać sobie trochę powagi.
- Myślałem, że już go poznałaś.- spojrzałam na niego zdziwiona- no przecież kilka razy przychodził po Kookiego. Wątpię, żebyś przyszła obojętnie obok tak uroczego chłopaka. Uwierz to żywy cukier.- chłopak zbyt się rozmarzył. Próbowałam sobie przypomnieć o kim mówi. Jedynie kogo poznałam to Yoongi, ale on raczej nie pasuje mi do określenia cukier. Z charakteru jest bardziej jak papier ścierny.
- Słuchajcie nie to, że wasza rozmowa mnie nudzi, ale chcę posłuchać najnowszą piosenkę moje przyszłego męża i ojca moich dzieci! Mogę?- jej ton był przerażający. Czułam jak na mojej skórze pojawia się gęsią skórką. Ja i Hobi kiwnęliśmy głową na tak
Yeonrin cała podekscytowana odpaliła w końcu klip. Oglądając teledysk nic nie przekuło mojej uwagi. Normalny chłopak w czapce z daszkiem czym się zachwycać? Przyznam piosenka wpadła w ucho, lecz coś mi nie pasowało. Jedna część wydała mi się bardzo znajoma dla mnie.
- wiedziałam, że to będzie mistrzostwo. A ty [T. I] co o tym myślisz ?
- Yeonrin czy pożyczysz mi słuchawki na chwilę.
- jasne.- Wstała na chwilę, by wyjąć słuchawki z kieszeni, po czym podała mi je-trzymaj. Mają już swój czas więc ja jedna słuchawka nie będzie działać poruszaj końcówką.
- jasne dzięki. Zaraz wracam.
Udałam się szybko do pomieszczania, w którym będę miała na pewno spokój. Łazienka.
Usiadłam pod drzwiami na zimnych kafelkach. Przez moje ciało przeszedł zimny dreszcz.
Włożyłam słuchawki mojej przyjaciółki do uszu i wyszukałam teledysku” Agusta D”
Łał popularny jest. Kilka minut od wrzucenia teledysku a ma już 500000 łapek w górę.
Skupiłam się jak tylko mogłam na klipie. Gdy tylko się wypatrzyłam chłopak wydał mi się jednak znajomy. Zatrzymałam teledysk.
Przyjrzałam się dokładnie jego twarzy. Zatkało mnie. Ten szyderczy uśmiech ze szczyptą seksowność.
- to Yoongi !?- odpaliłam teledysk dalej, po czym znów zatrzymałam.
Ten tekst
„Nadal nie wiem jak osiągnąć sukces, ale za to wiem jak ponieść porażkę „
-Przecież to!?- nie mogłam w to uwierzyć. Nie zastanawiałam się długo. Szybko pobiegałam do mojego pokoju. Wyjęłam swój szkicownik z torby.
Tak jak myślałam.
- O kurwa ten dupek ukradł mój tekst !
Oj będzie dym !
Yoongi szykuj dupę
Autorka potrafi być nie obliczalna xDD
Do następnego rozdziału
Papapapa 💟💟💟💟💞💞
CZYTASZ
Strange Love!! 이상한 사랑 !!
FanfictionJesteś nietypową dziewczyną. Uwielbiasz czarny kolor, mocną muzykę, a gdy tylko usłyszysz pop to cię mdli. Wszystko, co słodkie jest żałosne. Z natury jesteś opanowana. Do czasu... Na swojej drodze napotykasz na oko uroczego chłopaczka z kolorowymi...