Publicity

748 24 4
                                    

*Giselle's POV*

Další den jsem se probudila a procházela autobus, abych našla nějaké jídlo.

Justin spí a já mám hlad.

"Musíme si promluvit." Uslyšela jsem ho za zády, načež jsem se otočila a uviděla jeho rozespalý obličej. Takže je vzhůru.

"Dobré ráno." Řekla jsem žertovně, ale on zůstal zticha.

"Dobře...." Řekla jsem a sedla si se sklenicí s vodou v ruce.

Justin si sedl naproti mě a zhluboka vydechl. Prohrábl si vlasy a koukal se na mě.

"Nenaštvi se, jenom mě vyslechni prosím." Řekl a já nad jeho slovy ztěžka polkla. Tohle nebude dobrý.

"Jako umělec mám s lidmi hodně smluv a taky s veřejností." Přikývla jsem a napila se.

"Na instagram jsem dal fotku mě a Seleny z roku 2011, jak se líbáme a napsal k tomu 'feels'. Chtěl jsem ti to říct první, než to uslyšíš od někoho dalšího." Řekl a já si skousla ret.

"Pokračuj." Zašeptala jsem s on se poškrábal na krku.

"Podívej, Selena a já jsme spolu chodili. Byl jsem do ní zamilovaný, nebo aspoň jsem si to myslel a jsem si jistý, že ona do mě taky. Byla to pravá láska, ale některé věci na ní byly falešné. Když jsme se ukazovali na veřejnosti, mělo to pro nás oba velké výhody." Řekl a já se dívala dolů do mého klína.

"Když jsme se rozešli, byli jsme nuceni se pořád vídat kvůli sporu v médiích a taky kvůli smlouvě. Ta smlouva má lhůtu do roku 2017." Řekl a vzal mi můj mobil, kde mi ukázal tu fotku na jeho Instagramu.

"Giselle-" Začal a já pokroutila hlavou.

"Proč jsi mi to neřekl dřív?" Zeptala jsem se.

"Nemohl jsem. Je to už dlouho a ani jsem na to moc nemyslel." Řekl tiše.

"Ty jsi na to nemyslel, takže teď vypadám jako holka na jednu noc a ty jí máš pořád v srdci?" Zeptala jsem se nevědíc, jestli mám být naštvaná nebo smutná.

"Proč ti to vadí? Hlavní je, že oba víme, co mezi námi je." Řekl a já zaklonila hlavu dozadu.

"Protože teď to vypadá, že jsem tady já ta špatná! Lidi si budou myslet, že se chcete k sobě vrátit a že já jsem ta, která vám k tomu brání." Řekla jsem a mnula si čelo.

"Ale na nich nezáleží!" Řekl obranně.

"Máš k ní pořád nějaký city?" Zeptala jsem se tiše, ale Justin mi neodpověděl.

Podívala jsem se na něj a cítila tu bolest v mé hrudi a jeho mrzutý pohled.

"Chápu to, nejsem ten nejlepší kluk ve vztahu. Zklamal jsem tě a vidím, že tě taky mrzí, ale kdy to přestane? Kdybych měl rád někoho jinýho, tak bych s tebou nebyl! Je to můj životní styl už od roku 2011, neznamená to, že jí mám pořady rád, je to jenom hra kvůli tý smlouvě. Jednou za čas si popovídáme, ale to jsou jenom krátký rozhovory a není na tom nic osobního. Byla to moje první holka, takže je zřejmý, že se jí někdy zeptám jak se má, ale už jí nemiluju." Řekl a já se kousla do rtu.

"Zeptala jsem se, jestli k ní ještě něco cítíš, nezeptala jsem se, jestli jí miluješ." Řekla jsem a on nevěřícně pokroutil hlavou say.

"Ne! Dobře, je hezká, ale ne. Nemám a můžeš se na mě přestat dívat, jako kdybych tě měl za každou šanci ošukat?" Zeptal se, nedívajíc se mi do očí.

"Takže kdyby se mě někdo zeptal, jak na tom spolu jsme co bych jim řekla? Že jsem tvoje kamarádka, kterou občasně miluješ, protože pořád miluješ svojí ex přítelkyni, se kterou jsi byl před třemi roky?" Zeptala jsem se.

"Nemiluju!" Zakřičel a já se stáhla do ústraní.

"Já to vím, ale oni ne! Oni to vidí jinak! Moje rodina se moc nezajímá o sociální média, ale koukají na zprávy. Co řeknu svý mámě, když uvidí spekulace o tom, že chodím s tebou a potom dáš na instagram fotku tvé ex?" Zeptala jsem se zvědavě.

"Svý rodině o tý smlouvě můžeš říct, ale nikomu jinýmu." Řekl a stoupl si a já si skousla ret, protože jsem zase řekla nějakou hloupost.

"Ještě nějaký otázky?" Zeptal se sarkasticky a já pokroutila očima.

"Zeptej se!" Řekl, sednul si a já si odkašlala.

"Mám v hlavě tak million otázek, protože jsi mi neřekl o tý smlouvě, takže jsem zvědavá, o čem dalším jsi mi zapomněl říct. Nejdřív se uklidni a uvědom si, že já o těhle věcech nevím a pak mi něco říkej. Nebudu se tě na nic ptát, když se na mě koukáš takhle směšně." Stoupla jsem si a odešla pryč, kde mě za zády pronásledoval jeho pohled.

Vešla jsem do nějakýho pokoje a sedla si na postel. Začala jsem si splétat vlasy do copu, snažíc se rozptýlit od pláče. Nerada brečím a nemám ráda, když se s ním hádám. Pohrdám tím, když zvýší hlas.

Nevadí mi, že mě lidi znají jako Justinovou přítelkyni, protože vlastně jsem, ale je ponižující vědět, že když vyjdu ven, tak se na mě lidi budou dívat směšně, protože bych vypadala jako trochu nahraná.

Hodně jeho fanoušků ho chce vidět se Selenou a to by ke mně vzbudilo ještě více nenávisti. Někteří ji nemají rádi a nehází na ni jejich zlost, ale na Justina. Všichni stále někoho nesnáší a píšou to na Twitter, který miluju! Bývala jsem tam pořád a teď tam nemůžu být bez toho, aniž bych na sebe viděla zleva a zprava viděla všechny ty urážky. Ani nemůžu liknout nějakou fotku, protože by si všichni mysleli, že to je něco s Justinem.

Lehla jsem s na postel a podívala se z okna. Pořád jsme na dálnici.

Sledovala jsem, jak míjíme nespočet aut a cítila, jak pomalu usínám.

*Justin's POV*

Zvedl jsem se z gauče a můj mobil chtěl vyhodit z nejbližšího okna. Měl jsem jí to říct dřív a neměl jsem znít jako kokot. Snažil jsem se do ní vcítit a vnímat její alternativní svět, kdyby třeba dala na instagram fotku, jak se líbá s Joem a napsala k tomu 'feels'-

Zbavil jsem se té představi a cítil, jak se mi začíná vařit krev. Dobře, už chápu, proč jí to bylo líto.

Nechtěl jsem na ní křičet, ale musel jsem to před ní vysvětlovat i ostatním a bylo to nudný. Moje malá princezna vypadala zlomeně, když jsem na ni křičel. Sundal jsem si mikinu a na svých vlasech jsem si udělal menší drdol.

Nechápu, proč šla do jinýho pokoje, když mohla jít do našeho. Šel jsem k ní a pohled se mi naskytl na její záda, která mi vystavovala. Povzdechl jsem si a svojí ruku jsem položil na její rameno. Všiml jsem si, že spí tak jsem ji vzal do náruče a nesl do našeho pokoje.

Cestou se probudila, ale zamumlala jenom pár slov, protože byla v polospánku.

"Shhh, je to dobrý baby. Držím tě." Chytil jsem jí pod koleny a odnesl jí do našeho pokoje. Pootevřené dveře jsem otevřel a opatrně jí položil do postele.

Přehodil jsem přes ní peřinu a musel se krotit, protože mě strašně lákalo si k ní lehnout a mazlit se s ní.

Musím jí dát teď trochu prostoru, protože je na mě asi naštvaná. "Miluju tě" Zašeptal jsem a jemně jí políbil na čelo.

Vyšel jsem z ložnice, zavřel za sebou dveře a zhasnul. Musím si o tý smlouvě s někým promluvit.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 02, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Texting (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat