POYRAZDAN
Ambulansın gelmesini beklemeden Kumsalı yavaşca kucağıma alıp arabaya koştum orda gördüğüm bir adamdan cebimden araba anahtarı mı alamasını ve arka kapıyı açmasını söyledim adam dediğimi yaptı ve arka kapıyı açtı arka koltuğa yatırıp hemen anahtari alip şöför koltuğuna geçtim arabayı çalıştırıp hastaneye sürdüm hastaneye geldiğimde içeri koşup çabuk yardım edin sedye getirin dedim hemsireler sedye ile gelip Kumsalı kucağıma alıp sedyeye aldılar ve doğru direk acile götürdüler Ve içeri aldılar bende yanın da girdim doktor elindeki ışıkla göz kapaklarını açıp baktı bir iki kontrol yaptiktan sonra bana dönüp korkulacak bişey gözükmüyor ama 24 saat müşade altında kalması gerkiyor dedi.
Doktora başımı sallamakla yetindim.
Doktor odanadan çıktı serumu takan hemşirede çıktı.
Yatağın yanına sandalye çekip oturdum.
1 SAAT SONRANe kadar da masum yüzü var. Baygınken çok masum ama uyanıkken tam bi uyuz oluyo.
Elimi yanağına getirip okşamak isterken elimi geri çekmek zorunda kaldım çünkü kendine geliyor.
Ne uyudun kızım be dedim.
bana ve etrafına baktı noldu bana nerdeyiz.
Kafasını tutup ah başım çok acıyor dedi.Dikkatsizliğin yüzünden merdivenden yuvarlandın dedim.
Biraz düşünür gibi durduktan sonra
senin yüzünden eğer bağırmasaydın düşmeyecektim.
Sende damarıma basmasaydın bağırmayacaktım diye çıkıştım.
Bana dolu gözlerle bakıp ağlamaklı sesi ile defol çık dışarı seni istemiyorum burda ne burda ne de hayatımda defol diye tısladı.
Hiç bir şey demeden odadan çıktım. Hemsireye uyandığını söyledim hemşire içeri girdi.
Ailesine haber vermemiştim zaten aklımada gelmedi. Telefonu cebimden çıkarıp Murat beyi aradım.
2.çalışta açtı
Alo Murat bey
Buyur damat bisey mi oldu?Kumsal merdivenden yuvarlandı şuan hastanedeyiz.
Noldu ciddi bişeyi var mı nasıl oldu diye sorular sordu.
Şuan iyi ama tam emin olmak için 24 saat müşade altında kalması gerekiyormuş.
Tamam hemen geliyoruz biz hangi hastane.Hastaneyi söyledikten sonra telefonu kapatip cebime koydum. O sırada hemşire odadan çıktı durumu nasıl dedim korkulcak ters bi durum yok geçmiş olsun diyip gitti.
Odanın kapısının yanindaki sandalyelerden birine oturdum dedikleri kulağımda yankılanıyodu.
Beni istemiyomuş hayatın da istemiyomuş.
Ellerimi saçlarıma daldırıp düşünmeye başladım dedikleri o kadar çok koydu ki anlamıyorum hiç bişeyi takmayan umursamayan ben Kumsalın dedikleri aklimdan çıkmıyor onu umursuyomuyum yok artık ne umursicam ki şımarığın teki hem ne demeye evlenmek istiyosam. İnat için falan uzatmaya gerek yok beni istemeyen biri ile ömür geçmez. Bugün babamla konuşcam
Böyle diyorum ama ben galiba ilk defa birine tutuldum onu seviyorum. Ama o beni sevmiyor istemiyor.
KUMSALDAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbe Gelen Güzellik
Teen Fictionumudunu kaybetmeyen her seyin güzel olacagina inan bir kızın hikayesi Kalbe Gelen Allah aşkı