Byla jsem doma a plácla jsem sebou na postel, a přemýšlím jestli se mi to nezdálo. Už bylo celkem dost pozdě protože jsem se zdrzěla v supermarketu pro jídlo a tak. Tak jsem si šla radši lehnou a tašku s nákupem nechala v chodbě.
RÁNO
Vstala jsem a první jsem vzala svůj mobil hodiny ukazovali 10:37 tak jsem zůstala chvíli pod dekou a projížděla jsem si sociální sítě když vtom mi cinkl messenger neměla jsem naladu ale stejně jsem si to zobrazila. NOVÁ ŽÁDOST ? od Šatěpán Buchta.
OMG !!! Hned jsem si ho přidala, napsal
Ahoj jak je ?
Ahoj mám se dobře jakto že píšeš tak brzo ?
No víš co musím dat insta stories aby fans věděli že vstávám brzo. 😂
😂😂
Jo a kdy se tedy sejdem ať ti vrátím tendeštník a můžeme někam zajít.
( úplně jsem zapoměla že mi má vrátit ten deštník) em šlo by tady v Praze v parku ?
Tak jo v kolik by se ti to hodilo ?
V sobotu ve tři ?
Dobře takže sobota v parku a ve tři
Přesně tak. Tak ahoj už budu muset jít
Ahoj
Byl teprve čtvrtek a já jsem se nemohla dočkat,
připadalo mi že to čekání je nekonečný.PÁTEK
Ráno jsem klasicky vstala a šla jsem si udělat snídani. Dala jsem svou snídani na insta stories a pak to všechno snědla. Donesla jsem, umyla nádobí a co teď ? Půjdu do parku, napadlo mě
vzala jsem si na sebe džíny, triko, mikinu, samozdřejmě mobil a sluchátka. Když jsem vyšla tak ráno bylo trochu chladnější ale nevadilo mi to, procházela jsem se po parku a pak si sedla na lavičku. Ve sluchátkách mi zrovna hráli SAY SOMETHING a já se koukali na asi zamilovaný páreček lidí kteří spolu šli a drželi se za ruce. Byly usebe tak blízko jako já se Štěpánem na zastávce, co si budu nalhávat jsem do něj zamilovaná.
***
Ráno jsem vstal, udelal si kávu a snídani. Dojedl jsem dal jsem nádobí do dřezu a šel jsem nahoru do pokoje. Hrál jsem chvíli když najednou mě Wedry (Radek) zavolal dolů.
Přišel jsem dolů a byl tam i Herďa (Pavel), ještě trochu rozmrzele jsem řekl : co chceš ?***Wedry (Radek)***
No budu vařit tak se ptám co si dáte ?
Špagety, palačinky, ...***Štěpán***
Třeba ty špagety už jsme dlouho neměli
a nechceš pomoct kámo ?***Radek***
Né v poho. Jo a Štěpáne ... nechtěl bys jít semnou dneska po obědě do posilky ?
***Štepán***
Tak fajn.
Pavel tam jen stál a divně na nás čuměl pak zmizel nahoru stejně jako já***Niki***
Vrátila jsem se domů tak akorát abych si udelala oběd a pak si šla asi zaběhat třeba do fitka. K obědu jsem měla těstoviny s lososem a rukolou. Oblékla jsem si na sebe legíny, sportovní podprsenku a funkční tričko. Do tašky jsem si přihodila deodorant, ručník, do ruky jsem si vzala pití a boty na cvičení. Do pusy jsem si dala silně pálivou mentolovou žvýkačku, zamkla jsem a vyšla z domu. Šla jsem zase na tu autobusovou zastávku kdy jsme se poprvé potkali se Štěpánem.
VÍM ZASE NUDA ALE PŘÍŠTÍ DÍL UŽ BUDE LEPŠÍ TAK PIŠTE. BAVÍ MĚ TO TAKŽE POKUD TO BAVÍ I VÁS TAK NEZAPOMEŇTE NA KOMENTY :))) DĚKUJU <3
ČTEŠ
50 shades of Baxtrix
FanfictionTakže čau lidi tohle je FANFIKCE o baxovi čtěte dál a dozvíte se ;-)