Zilele au trecut destul de repede. Acum că Alexander a aflat ce s-a întâmplat cu prietena lui, el a devenit protector cu ea. Până și Kate a observat că ceva este schimbat la prietenul ei. Se schimbase și asta doar din cauza ei. Fix ce nu a vrut să se întâmple... Știa că dacă va afla, felul în care o va privi va fi cu totul altfel. Alexander s-a apropiat destul de mult de Derek și de Taylor. Au mers vineri la meciul de fotbal, după au dormit la el acasă. Se bucură că a reușit să se integreze iar cei doi sunt niște prieteni foarte buni.
Kate pov*
-Este gata filmul, fetelor!? întreb eu, intrând în cameră cu boluri de popcorn și sucuri.
-Da! Hai, vino!
-La ce ne uităm?
-Eu am vrut să ne uităm la „FiftyShades 3", dar Rave a zis că vrea să ne uităm prima data la „The Shape Of Water"...
-Bine! Fie! După aleg și eu unul.
-Mama ta cum se mai simte? întreabă curioasă Raven.
-Mai bine. Are căderi de calciu din când în când, dar e bine.
-Sora ta o chinuie mult. spune drăgălaș Sara.
-Dap! Aș vrea să o pot ajuta cumva.
-Lasă că o ajuți când se va naște. Atunci mai că vei uita de noi.
-No! Cum să fac asta!? Cu ea în cărucior și tot mergem prin parc să ne plimbăm.
-Lasă că te ajutăm noi la dădăcit!
-Aww! Mulțam!
-Dă „play" odată, Sara!
Ne punem toate în pat, cu bolurile lângă noi și filmul începe. La mijlocul lui, primesc un mesaj
-Oh! Frate! Vezi cine e! îi spun eu lui Raven.
Îmi ia telefonul și verifică.
-Eh... nimeni important! Doar Alexander!
-Ce? Dă-mi-l! Ce o mai vrea acum?
-Nu te lasă nici un pic să respiri! pune Sara paie pe foc.
-Șștt!
„-Hello, colega! Cum merge seara fetelor?"
„-Hello, colegul! Merge foarte bine! Tu ce faci!?
-Hei! Fetelor, iubiții voștri unde sunt?
-Acasă! răspund ele, savurând din suc.
-Acasă....înseamnă...la Alexander acasă?
-POFTIM? sar ele pe mine și-mi iau telefonul din mână, în timp ce eu râd în hohote.
-Derek mi-a zis că stă cu tatăl lui!
-Tay mi-a zis că stă cu fratele lui!
-Hahaha!! Țeapă!
Alexander a trimis o poză , cum ar spune el, „artistică", cu masa din camera lui, cu trei doze de mere și trei console pe ea. Iar în colț se pot abserva picioarele lor.
„-#searaBĂIEȚILOR"??
„-Exact! Ce, doar voi să aveți seara voastră!?"
„-Sună corect!"
„-Salută-i pe băieți din partea mea și spune-le că-și vor lua bătaie de la fete. :)"
„-Săracii!"
„- =)) "
„-A, mâine e sâmbătă!"
„-Dap! Trebuie să vin la tine!"
CITEȘTI
Lies and Love // Vol. I //
Teen Fiction„Când ceva e prea frumos să fie adevărat... înseamnă că nu este! Asta va simți pe pielea ei și Katy. Va învăța că nu trebuie să-ți pui încrederea în cine nu merită și că de la cine te aștepți mai puțin... vei primi cea mai mare trădare. Asta este v...