Temno.... temno a ticho bylo všude. Alopex najednou uslyšela:
,,Co myslíš? Probudí se?" zeptal se jeden hlas.
,,Ano. Jediné co to chce je čas," řekl druhý.
Začalo se oběvovat světlo. Ležela na měkkém mechu. Pak už rozeznala postavy. Byla to Shynygany a fena kterou viděla při jídle. Pokusila se vstát ale spadla. Fena si toho všimla.
,,Nevstávej. Nemělo by to cenu," řekla.
Alopex se podívala na Shynygany. Ta jen kývla.
,,Co se tam stalo?" zaptala se Alopex.
,,Zaůtočil na nás celý černý pes s ušima na horu," odpověděla Shynygany.
,,Černý pes s ušima nahoru?" zopakovala po ní.
Vzpoměla si Lokiho. Podle popisu byl jako on. Mohl to být on? Ne ne to by neudělal! Nebo ano? Snažila se ty myškenky zahnat.
,,Nejspíš z Kavaksasovy smečky," dodala.
To by ji ale Loki musel lhát! Ale pokud na ně zaůtočil pes od Kavaksase, vrahem musí být Kavaksas! Ale co když to není pes Kavaksase? Koho potom! Křupnutí které se při boji ozvalo bylo skutečné! Alopex se ze všech těch otázek ztočila hlava.
,,No asi půjdu. Musíš odpočívat, váš tábor je od sud strašně moc daleko takže než dorazíš bude to doba," řekla Alfa.
,,Já taky," řekla fenka a odešla.
Alopex tam ležela a byla sama. Nemohla normálně běhat, protože by ztratila rovnováhu. A strašně by ji ta rána tlačila. I přes to že měla krk obvázaný dlouhou trávou. Takhle můžu jen přemýšlet..... nebo spát!
Pokusila se usnout a protože byl klid povedlo se to rychle.Před Alopex zase stála rodina.
,,Uff. Štěstí že je tohle místo mezi sny a mrtvými. Netlačí mě krk!" oddechla si.
,,Dcero, tyto dny jsou pro tebe těžké a asi tě prudí že zase nemáš normální sny, ale chceme ti říct vodítko," řekl otec.
,,A jaké?" zeptala se Alopex.
,,Loki to nebyl. On je skutečně na tvé straně a vše co ti o sobě řekl je pravda," řekl Vision.
,,Uff. Musím skontrolovat Kavaksase. Nevím kde leží Kavaksasův tábor, takže ani jak dlouho bude trvat než tam dojdu...... No tak počkat!" štěkla...Ahoj. Jedna z posledních kapitol je tu! Doufám že se těšíte na příští MOŽNÁ i poslední kapitolu! Ahoj!
ČTEŠ
Život psa
FantasyKdysi dávno žili čtyři smečky. Jejich alfy: Shynygany(Šinygany), Měsíc, Kavaksas a Thanos. Nyní je mezi nimi velké napětí, neboť byla kompletně vyvražděna smečka Thanose. Nebo ne úplně? Alopex, fenka z Thanosovy smečky přežila. Srovná se s žitím v...