Podařilo se mi přemluvit Mentora, aby mě pustil na Zem. Graves mě tam tedy naprosto neochotně odvezl a opět zmizel.
Hned po na cestu mi Lennox oznámil, že má pro mě dvě zprávy. Jednu dobrou, a jednu špatnou.
Odvětil jsem, že chci nejdříve slyšet špatnou, a pak dobrou.
Lennox: ,,Ta špatná je, že jsme tu zas viděli Lockdowna,..."
Eps: ,,A neříkej, že letíš zase pryč."
Já: ,,Epsi, ty čteš moje myšlenky."
Lennox: ,,Emm... Na to zapomeň, a ta dobrá je, že jsem zjistil, nebo spíše Adýs, jak fungoval ten tvůj lidskej klon."
Já: ,,Co?"
Lennox: ,,Jestli chceš... Tak si zase můžeš hrát i jako člověk."
Já: ,,Hmm... Zajímavá nabídka."
Lennox: ,,Udělám to pro tebe, když mi najdeš Lockdowna."
Já: ,,Už mi ta nabídka tak zajímavá nepřijde."
Megatron: ,,Ty seš strašnej posera, hele."
Já: ,,Za A) co tady děláš? Za B) dělám si srandu."
Megatron: ,,Nemůžu tě nechat na Zemi samotného... "Jasně" že."
Vše fungovalo jak má, všude byl klid a jediné, na co jsme čekali, bylo, až se někde objeví Lockdown.
Nicméně během lhůty, jenž postupně plynula, mě Megatron začal pořádně štvát.
Čekal jsem, kdy přijde nějaká zlomová chvíle... A taky přišla brzo.
Megatron mě vzal za slovo u nějaké nesmyslné věty. V klidu jsem se ho zeptal, proč to řeší, "takovou blbost" a on se hned začal chovat strašně povýšeně. Tak jsem mu shodil hřebínek chytrou odpovědí a hned to začalo.
Začali jsme se hádat. Ale vzhledem k tomu, že jsem byl reguelně nasranej, tak jsem mu k tomu rovnou vylíčil všechno, s čím mě štve.
Megatron si pak začal vymýšlet blbosti, a spíše plácat něco na styl že "umí všechno lépe jak já, a že neumím velet, a podobně."
Nicméně ho pak začala vytáčet moje ignorace jeho výmyslů, na což ho Ratchet umlčel nehoráznou stěrou.
...
A nebylo to naposledy, co jsme se hádali.
Pak jsme se spolu jen déle nebavili, ale pak to znovu zajiskřilo v pravém slova smyslu.
Po tom, co už se odehrál jeden střet s Lockdownem, jsme se pohádali znovu, ale tentokrát i s následujícími následky.
Hádku začal Megatron, nejspíše kvůli tomu, že jsem ho nenechal něco udělat při té poslední akci. Ale jsem si stoprocentně jistý, že to bylo správně.
Inu, ke konci hádky mi řekl, že jestli ho budu štvát a nenechám ho dělat si co chce, že mi jednu vrazí.
Odpověděl jsem mu, že si tu nemůže dělat co chce, a že tu jsem já jeho velitel.
Když se ke mě vydal pomalou chůzí, bylo mi jasné že to jde udělat.
Jen, co se přede mnou zastavil, jsem mu řekl: ,,Vážně chceš? .. nevyhraješ."
Sotva jsem to dořekl, pokusil se mi dát pěstí, ale byl jsem rychlejší, tak jsem ho nechal, ať se praští sám, s menší pomocí.
Samozřejmě, že tento drobný incident se vyvinul ve rvačku...
Jediná Lennoxova starost v tuto chvíli byla: ,,Nerozbijte zas tu zeď!"
Nic méně i zeď padla za vlast ...
Nějakým způsobem jsme se dostali dolů k pláži, dokonce i do vody, kde jsme se navzájem skoro utopili... Po nějaké době zpět na pláž.
A Megatron prohrál... Nebýt Hounda a Ironhida , tak jsem ho asi zabil.
Když jsem se vrátil zpět na základnu, opět Lennoxova jediná věc na srdíčku byla: ,,V tý zdi je díra!"
Já: ,,Tak si jí zabetonuj."
Lennox: ,,Co?"
Já: ,,Zaděláš si beton a zabetonuješ ji."
Eps: ,,Lennoxi, to není jako dělat těsto."
Lennox: ,,Těsto jsem ještě nedělal... Beton ano."
Ratchet: ,,To bys nám mohl někdy něco upéct z těsta."
Eps: ,,Takže budou šneci v maltě."
Lennox: ,,Co?"
Eps: ,,Šneci v těstíčku ne? Tak ty uděláš šneky v maltě, jelikož jsi nikdy nedělal těsto."
Lennox: ,,V betonu, a každej povinně jednoho sní."
Eps: ,,Beru si placenou dovolenou, mějte se a užijte si šneky."
ČTEŠ
Transformers: Křižovatky osudu 2.
FanfictionDruhý díl knížky ,,Transformers: Osudová cesta" VAROVÁNÍ !!! Předměty, časy a všechny následující předměty související s transformery si vymýšlím - nenajdete je na TFWiki - proto jsou vysvětlené kurzívou v závorce. Předměty, jenž znáte z TFWiki, po...