Sınıfa çıktım ve sırama oturdum. Cidden yeter di artık bu kadarı. Kimseyle uğraşmak istemiyorum.
Zilin çalmasının ardından Dantelli sınıfa girdi yanında biri vardı ama şuan kafamı kaldırıp bakamazdım.
"Günaydın çocuklar. Oturabilirsiniz." Dedi.
Biz oturduktan sonra konuşmasına devam etti.
"Evet bugün aramıza yeni bir arkadaşımız katıldı. Adı Miyaz. Merhaba diyin." Dedi. İsmini duyunca kafamı kaldırdım.
Bu Miyazdı. Gökrem' in sevgilisi Miyaz. Lanet olsun.
Herkes hep bir ağızdan "Merhaba" dedi.
O da beni görmüş olucak ki. Gülümsedi. Hoca ona nereye oturmak istediğini sorunca benim yanımı gösterdi. Hoca Emir' ı yanımdan kaldırıp Miyaz' ı yanıma oturttu.
"Yaa Apheldi değil mi? Aynı okuldayız inanamıyorum. O günden beri umarım seni bir daha görürüm demiştim ve artık sıra arkadaşımsın. Bu cidden mükemmel." Dedi.
Oh, bir de arkadaş oluruz tam olur.
"Evet ben de çok sevindim. Artık sıra arkadaşıyız ama dersi dinlesek iyi olur Dantelli biraz aksidir."
Kafasını sallayarak önüne döndü. O sırada telefonum titredi.
Tamur= Aphel sana bir şey söylemem gerek. Galiba Miyaz bizim okulda.
Ben bunu zaten biliyorum.
Aphel= Biliyorum.
Tamur= Nasıl biliyorsun?
Aphel= Kendisi yeni sıra arkadaşım olur.
Tamur= Oha sizin sınıfta mı? Sizin sınıfı geçtim yanında mı oturuyor? Bu cidden çok kötü olmalı.
Aphel= Hayır değil. Zaten önceden tanıştık.
Tamur= Ne?
Tamur' un bu soruları sorması normaldi. Sonuçta ona hiç bir şey anlatmamıştım. Sahi ben Tamur' a niye bir şey anlatmamıştım?
Aphel= Şöyleki ben bir gün sahilde yürürken ansızın yanıma biri oturdu. Sonra konuşmaya başladım muhabbeti iyiydi falan sonra öğrendim ki bu kişi Miyaz. İşte bizim Mahalleye daha yeni taşınmışlar falan. Umarım görüşürüz dedi. Sonra ayrıldık bugünde bizim sınıfa geldi. Hoca nereye oturmak istiyorsun diyince o da tek beni tanıdığı için beni gösterdi. Ama iyi bir kız. Sevecen falan. Bence benden haberi yok. Olsa bence Gökremden ayrılırdı. Yani öyledir diye tahmin ediyorum.
Tamur= Yavaş gel kızım. Dur okuyayım.
Biraz bekledim. Ne yani uzun bir olay anca bu kadar kısaltabilirdim.
Tamur= Oha ortam Dallas' a dönmüş. Benim hiç bir şeyden haberim yok djdjxjnx
Tamur= Çok özür dilerim komiğime gitti.
Aphel= Sorun değil gül bencede ben de olsam gülerdim. Jvjvvvbvvv
Tamur= Jshdhdhhdhdzh
Aphel= dbhdbdjdhxjz
Tamur= sjxhjxusbd
Aphel= shdhxsjsb
Aphel= Ayh yeter artık. Bu arada her şey için teşekkürler.
Tamur= Ne yaptım ki?
Aphel= Çok şey yaptın. Bana her zaman dürüsttün. Pembe Kapüşonlu meselesinden beri.
Tamur= Bir şey değil de. Aphel sana bir şey söyliyeceğim.
Aphel= Tabi söyle.
Tamur= Ben aslında tam Pembe Kapüşonlu için onlardan uzaklaşmadım. Gökrem' in başından beri seninle oynama planları vardı. Ama bize hep seni sevdiğini söylerdi. Diğerleri Pembe Kapüşonluyu biliyordu ama oynatacağını bilmiyorlardı. Ben de bir gün arkadaşına anlatırken duydum. Bu yüzden uzaklaştım.
Aphel= Peki niye kimseye bir şey söylemedin?
Tamur= Arkadaşlık sözü diye bir şey vardır Aphel. Ben zamanında her ne duyarsam duyayım sadece aramız da kalacak diye söz vermiştim ona arkadaşken. Şuan arkadaş değiliz ama ben her zaman sözümü tutarım.
dedi. Ve söze olan saygısınıda belli etmiş oldu.
Telefonu cebine koydu kız. Düşündü o an Tamur iyi biriydi. Sonra yeni sıra arkadaşıma döndü. Oma ısınamamıştı ama iyi birisi olduğunu biliyordu. Şuan onunla konuşmaya niyetsizdi, ileride oluşacak çok iyi bir arkadaşlığı düşünmeden.
Bölüm sonuuu
Eğer bu kitabımı beğendiyseniz BELİRSİZ kitabımıda okumayı unutmayın.
Sizi Seviyorum. Pembe Kapşonluları Sevin.
Hoşçakalın.
Instagram(yazar)= zynp.cbonglu
Instagram(Hikayeler)= narsis.hikayeleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son görülme: 21.21 || Texting
HumorYalnız, kaba bir kız. Umutlu ve korkak bir çocuk. Bir numaradan gelen mesajlar. Atmaya başlayan iki küçük kalp. AFTER... Aphel= Neden 21.21? "O"= Çünkü sadece beni düşün istiyorum... Bilinmeyen de #1 Mizahta #31 Mizahta #63 Mizahta #292