✴Κεφάλαιο 11✴

154 20 17
                                    

Τα μαθήματα είχαν τελειώσει. Έτσι η Νταϊάνα θα μπορούσε επιτέλους να πάει στην βιβλιοθήκη, που τόσο λαχταρούσε εδώ και έναν μήνα. Εκεί που σίγουρα θα κατάφερνε να ξεχαστεί, να βγάλει από το μυαλό της τις τελευταίες φράσεις του Άνταμ. Ο Ζέντερ την απέφευγε σκοπίμως, όμως δεν παύει να την βασανίζει και το γεγονός πως πράγματι μπορεί να μην ήθελε να έχει σχέσεις με εκείνη. Η Καρολάιν κέρδισε ξανά, όπως τότε που ήντουσαν ακόμα στο γυμνάσιο, μικρές και ανώριμες, και της Νταϊάνα της άρεσε ο Ματ Φιλντ, και εκείνη όπως έμαθε η Νταϊάνα αργότερα, του ζήτησε να τα φτιάξει μαζί της και εκείνος το έκανε.

Ναι μεν ήταν τελείως χαζό αυτό, αλλά ήταν προδοσία. Ήταν φίλη της, ίσως η καλύτερη και εκείνη της έκανε αυτό. Την έκανε έτσι πέρα. Δεν ανεχόταν τα ψέματα και την προδοσία. Τώρα όμως οι ρόλοι αντιστράφηκαν, τα κορίτσια ήταν πλέον τα πιο σημαντικά κομμάτια της ζωής της. Ακόμα βλέπει τον Ματ στους διαδρόμους, αλλά πλέον ξέρει ότι αυτό που την πείραξε τότε, δεν ήταν ένα αγόρι αλλά μια προδότρια φίλη.

Χωρίς να το καταλάβει είχε φτάσει στη βιβλιοθήκη. Ψηλά ξύλινα έπιπλα συγκρατούσαν πάνω στα ράφια τους κάθε λογής βιβλία. Υπήρχαν αντίστοιχα τμήματα για το κάθε είδος. Ποίηση, ξένη ποίηση, επιστημονικά, θετικών σπουδών, επιστημονικής φαντασίας, θρίλερ, ιστορικά, ένα ολόκληρο τμήμα με αστυνομικά -ο παππούς θα ξετρελαινόταν άμα τα έβλεπε- αισθηματικής λογοτεχνίας, βιβλία λογοτεχνικά κάθε εποχής, μυθιστορήματα, τόμοι από εγκυκλοπαίδειες, αρχαίες τραγωδίες και κωμωδίες και πολλά άλλα. Μέσα σε αυτούς τους διαδρόμους με το χαμηλό φωτισμό μπορούσες να γνωρίσεις όλους τους συγγραφείς, να ταξιδέψεις σε κάθε εποχή και να ζήσεις μέσα σε αυτές διαφορετικές ζωές. Ξετρελαινόταν άμα τα έβλεπε. Βιβλία παγκοσμίως αναγνωρισμένα και μη. Βιβλία αυθεντικά και χειρόγραφα, πρώτης έκδοσης. Παράδεισος.  Υπήρχαν τραπεζάκια που καθόσουν να μελετήσεις τα μαθήματα του σχολείου με τη βοήθεια κάποιου βιβλίου της τεράστιας βιβλιοθήκης που μύριζε υπέροχα. Για όσους ήθελαν να χαλαρώσουν υπήρχαν οι αναπαυστικοί καναπέδες και τα πουφ. Δεν έβρισκε την ώρα να πάει και να βυθιστεί στον καναπέ και να διαβάσει το "Περηφάνεια και Προκατάληψη". Το είχε διαβάσει εκατό φορές αλλά δεν έπαυε να μαγέυεται από τον μοναδικό τρόπο γραφής της Τζέην Ώστεν και πάντα θα έχει την ίδια αγωνία για το αν τελικά η Ελίζαμπεθ θα είναι μαζί με τον μυστηριώδη κύριο Ντάρσυ.

Μια γνωστή φωνή όμως της έκοψε τη φόρα. Η Καρολάιν στεκόταν στο βάθος της βιβλιοθήκης μαζί με την βασιλική συνοδεία της. Σε κάποιον μιλούσαν αλλά η Νταϊάνα  δεν μπορούσε να δει εύκολα.

The Dance Of The Moon Where stories live. Discover now