1.

134 15 4
                                    

Louis

Znova ten otravný zvuk vyzváňajúceho telefónu skoro ráno.
Mám pocit, že v tejto bytovke sú fakt steny z papiera, keďže počujem všetko, čo sa vedľa deje.
Och, až teraz si uvedomujem, že som sa Vám nepredstavil!
Volám sa Louis. Louis William Tomlinson. Žijem so svojou šestnásťročnou sestrou Lottie na okraji Londýna. Odmalička nás vychováva teta, lebo rodičia nás opustili, keď sme boli deti.

Pozriem sa na svoj mobil, ktorý ukazuje niečo málo po šiestej hodine ráno.
Vyhrabem sa z postele a zamierim si to do kúpeľne, kde si vyčistím zuby a umyjem sa.
Následne sa presúvam ku jednej z mojich skríň, kde si vyberiem dnešný outfit, ktorý sa skladá z čiernych riflí a čierneho trička. Stará dobrá klasika, ktorá vyjadruje moje každodenné pocity.

Zo svojej izby sa presúvam do kuchyne, kde pozdravím svoju sestru Lottie a pripravím si niečo rýchle do školy, keďže mojim tempom znova nestíham. "Skvelé Tommo." zamrmlem si pre seba. Rýchlo schmatnem tašku do školy, ale nemám potuchy, či v nej mám učebnice na dnešný deň. Vybehnem z môjho a sestrinho bytu, utekám dole schodmi, vybieham z bytovky na ulicu a utekám na druhý koniec Londýna, kde sa nachádza moja stredná škola.

Po niekoľkých minútach nekonečného behu konečne spomalím, keďže už nedokážem bežať. Vyťahujem si z vačku nohavíc mobil, aby som skontroloval čas, vykračujem si, ale akonáhle sklopím pohľad na mobil, cítim tvrdý náraz a ocitám sa na zemi.
"Čo to za-" vykríknem, ale polovici sa zaseknem, kedže zbadám na svojom kolene krv. Sedím na zemi s rozbitým kolenom a snažím sa nájsť osobu, ktorá ma aj vďaka mojej nepozornosti zvalila na zem. Pomaly dvíham svoj pohľad, ktorý zakotví až na chlapcovi, ktorý sa nadomnou skláňa. Na hlave má hnedé kučery, zelené smaragdy namiesto očí a plné malinové pery a úsmev s jamkami v lícach. Podáva mi ruku aby mi pomohol vstať, a bez ospravedlnenia sa rýchlo vyberie preč. Medzitým rýchlo príjmem jeho ruku, čo najrýchlejšie sa postavím a ešte niekoľko minút ako omamený stojím na mieste. Keď si konečne uvedomím, že okoloidúci na musia divne pozerať, tak sa pomaly vyberiem domov. Počas toho ako kráčam domov, zavolám Lottie, aby vedela, čo ma po ceste do školy stretlo.
Celou cestou mi v hlave vrtá záhadný chlapec, ktorý má zrazil.

Pomalým krokom sa došuchtám domov, kde ma čaká Lottie, ktorá sa hneď hrnie do vyčistenia môjho kolena.

-----

Ahojky!

Váš názor? Chystáme pondelkové ráno aj z pohľadu Harryho :d
Je utorok a spolu s ulKa872 Vám prinášame novú čásť My little infinity.
Za všetky chyby sa ospravedlňujeme.
Budeme vďačné za všetky votes, komentáre a všetky zdieľania <3
Užívajte utorkový deň <3

-B

My little infinity || Larry Stylinson SK/CZ Where stories live. Discover now