O noua...intalnire..

654 23 1
                                    

Capitolul 9:O noua intalnire ;)

Cum am ajuns acasa m-am aruncat in pat .....si dus am fost am adormit...nu stiu de ce...

De dimineata am auzit niste batai in usa....cred ca am plutit pana la usa de la intrare..pentru ca atunci cand m-am trezit eram in fata usi..

-Da?..

-Domnisoara Amanda?..

-Da eu sunt..

-Ati primit o scrisoare...

-Mda multumesc -ii trantesc usa-..

Cum am deschis scrisoarea si am citit-o...mi-am dat seama ca era dla un client mirosea a Wisky ..imuiat inr-un parfum de buna calitate..un miros destul de nasol...in ea era o invitatie catre un bal..mascta...ni se cerea sa il pazim.dearece jos..sub bal faceau mai multe afaceri murdare.....

Am pastrat invitatia...si am arunat scrisarea in  foc...

Bun sa vedem cu ce ma imbrac -miam zis in gand....

Am decis sa imi ia-u o rochie mov...destul de eleganta..cu o taietura la picior..eram destul de draguta...mi-am bagat pistolul la jardea..pentru a nu vedea nimeni..

Am condus pana la casa clientului..ma gandesc ca e mai bine ca nu  i-am informat si pe cretini aia ....cum ar fii fratimiu...mult mai bine...Infine casa era frumoasa...asa ca am decis sa intru in ea..tinand cont ca eram mascati ..nu prea aveam cum sa imi dau seama daca e si politia aici....

Balul era asa plictisitor nici o impuscatura eu preferam sa stau..pe scaune..sau sa patrulez..nu aveam cef de dans asa ca m-am dus la bar...

-Un coktail..te rog...

-Bine...dar puteti sa imi spuneti ceva?...

-Da da ..pune si gheata spun eu neatenta..uitandu-ma prin jur ...

-De ce ai fugit asa?

-Ce?..uitandu-ma la ospatar..t-tu?...

-Da eu ...

Erza Zain..cum dreq sti ca sunt aici infine...sa fiu calma....

-Na-i voie sa fumezi aici sti ?...lundui tigara din gura..

-Ba e permis....Dami-o inapoi...

-Nu ..ia-ti alta....

-Deci de ce ai fugit asa..?..

-Nu e treaba ta....

-Batand in masa...si ridicanduse deasupra ei .Ba da!!!

-Bat si eu in masa si ma ridic deasupra ei..Ba nu !!

-Ba da !!

-Ba nu!!

-Vrei sa te sarut asa cum vreau si eu !?

-Ba d-..adica ba  nu !!...

Plec de acolo..caci..nu il mai suportam..e incredibil...ma duc aproape de geam..si ma uit pe fereastra veneu niste masini  destul de suspecte...ciudat..ar fii mai bine sa investighez...

Am iesit din sala aceia....si m-am apropiat de masini.....erau milioane de lingouri cu aur...trebuia sa le am.....

Am impuscat 2 -3 oameni.....apoi am iesit...

-Oooo..buna marfa ..mersi...-lund masina si ducandule..la mine acasa...

Nu ma main intresa de nimic...dar ma-m uitat in oglinda retrovizoare el..ma urmarea ...asa ca am tras pe dreapta vand un pistol in mana...

-Ce e?..

-De ce ai plecat asa de devreme si de brusc?...

-Problem?...

O viata ..schimbataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum