Teddy si balil kufr. Včera při snídani mu přišel dopis od babičky, že Vánoce bude trávit doma. Tedy až na Štědrý den, to budou v Doupěti.
Teddy se těšil na všechny Weasleyovi a Potterovi. Pravda, nejspíš se všichni budou točit kolem těch škvrňat, ale aspoň si trochu pročistí hlavu.
Tady neustále nad něčím přemýšlel.Bude stačit, když se ve zvíře promění jako metamorfomág? Nebo se bude muset naučit být zvěromágem? Podle toho, co vyčetl, byla druhá možnost pravděpodobnější. Aby na vás vlkodlak nezaútočil, musí vás pokládat za zvíře. A aby vás za zvíře pokládal, musíte mít nejen jeho vzhled, ale i pach a ostatní jeho vlastnosti. Například, pokud by se Teddy jakožto metamorfomág proměnil v kočku, nezíská její zrak.
A pak tu byla ještě Rigel. Moudrý klobouk a profesor Slughorn nebyli jediní, komu někoho připomínala.
I Teddy začínal mít pocit, že ji někde viděl.,,Tak, konečně," oddechl si Teddy, zapnul kufr a svalil se na postel. Proč vždycky nechává vše na poslední chvíli? Hodiny ta chvíli odbyjí půlnoc a oba jeho spolubydlící už dávno spí. Lyc sebou pořádně hází. Co se mu asi zdá? Vždyť úplněk je až za tři týdny.
,,Ano, slibuji. Dám na ni pozor. Ale proč to mám dělat? Vždyť ani nevím, o koho se jedná," Lyc mluvil ze spaní.
,,Do stejné koleje jako ona? Ale proč?"
,,Jasně, chápu. Abych ji měl pořád na očích."Co?! Co to mělo znamenat? O čem to Lyc mluvil? Tohle nemohl být obyčejný sen. Na koho měl Lyc dávat pozor? No jasně, na Rigel.
Proč byla tak důležitá?Teď si Teddy byl stoprocentně jistý, že neusne. Téhle záhadě bude muset přijít na kloub.
Ale jak?Wow, tohle jsem nečekala. Já myslela, že to skončí s tím vlkodlactvím, ale ono ne.
No, každopádně, vy musíte být ještě překvapenější.
Příště už bude v Doupěti, tak se těšte.Nevíte, co se stalo s wattpadem? Z nějakého důvodu je příběh #109 v kategorii fanfiction.
Huffleclaw Girl
ČTEŠ
Teddy Lupin: Život v tajemství ✔
FanfictionKaždý má nějaké tajemství. U někoho je to malichernost, u dalších něco životně důležitého a snaží se to utajit za každou cenu. A někdo to své ani neví. Pravda ale vždy vyjde najevo. Někdy na sebe nechá dlouho čekat a pak náhle udeří, jindy se zas o...