Tak ta teoria spiskowa jest dosyć powszechna.
W dzisiejszym już drugim odcinku zastanowimy się co się stało z rodzicami Applejack.
1. Rodzice Applejack nie żyją.
Może zaczniemy kiedy mogli umrzeć.
Moim zdaniem mogli umrzeć ,jak urodziła się AppleBoom ponieważ to ostatnie dziecko z tej rodziny a ta teoria spiskowa że AppleBoom jest adoptowana się nie trzyma kupy.
Czyli mogli umrzeć po urodzeniu AppleBoom albo może popełnili samobójstwo ale to też nie ma sensu bo jak bym miał trójkę dzieci to bym się nie zabijał.
Czyli albo wypadek lub morderstwo kto mógł by ich zabić no może ci od gruszek ale to też nie za bardzo bo matka była z rodziny która sadziła gruszki to to też nie.
2. Wyjechali do pracy za granice.
No może też tak być że wyjechali do pracy bo może to jest tak jak w Polsce są małe płace.
Ale no gdzie by wyjechali może do Kryształowego Królestwa a może są w kraju tylko w innym mieście bo Equestria jest duża i mówię na serio jest duża.
3. Rozwód.
Może się rozwiedli no nie bo jak jest na pisane w książkach kucyki się nie rozwodzą a jeśli tak to na serio żatko.
Na pewno ojciec Applejack miał problemy z cytrem i lubiał sobie popić jak by co to jest z internetu i jest tu napisane że ojciec dużo pił i bił i że była patologia.
Moim zdaniem to głupie twierdzenie żebyła patologia... na... farmie... jabłek z biedronki.
4. Nie są pokazani w bajce.
A w ogóle to trochę bez sensu że tworzymy jakieś historie nie żyjemy w Equestrii nie wiemy jak tam jest na prawdę.
A jeśli się mamy o to pytać jak jest naprawdę to kogoś kto żyje w Equestrii a tego który tam mieszka nigdy się nie spytamy a jak ja bym spotkach kogoś z rodziny lub znajomych to bym się na pewno się spytał.
- Część Indyk co tu piszesz?
- O! Część Reinbow Dash! Właśnie piszę na Wattpad czy rodzice Applejack żyją.
- Cholera! Indyk co ty za bzdury wypisujesz przecież godzine temu widziałem rodziców Applejack jak kupywałeś od nich jabłko na farmie.
- YYYYYYYYYY Pozdrawiam was bardzo serdecznie to już koniec odcinka następnym odcinku będziemy mówić o Reinbow Factory.
- O jeszcze na mnie bzdury będzie pisał pedał jeden.
CZYTASZ
Teorie Spiskowe i Mity z My Little Pony.
Mystery / ThrillerPo prostu będe wyjaśniał ruszne Teorie Spiskowe z My LIttle Pony i też będe się zastanawiać nad rusznymi tajemnicami z My Little Pony. Uwaga może byś drastycznie!